دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمدید قراداد سهرابیان با گل گهر (عکس)

مذاکرات با استقلال به نتیجه نرسید؛ تمدید قراداد سهرابیان با گل‌گهر (عکس)؛ آرمین سهرابیان مدافع تیم فوتبال گل‌گهر، پس از توافق نهایی، به‌مدت یک سال دیگر قراردادش را تمدید کرد تا هم‌چنان در جمع آبی‌پوشان سیرجانی حضور داشته باشد.

به گزارش ورزش، سهرابیان در ابتدای لیگ بیستم یکی از خریدهای امیرقلعه‌نویی برای تقویت خط دفاعی آبی‌پوشان سیرجانی بود و در فصلی که تیم فوتبال گل‌‎گهر موفق به کسب عنوان پنجمی لیگ برتر شد، این بازیکن نمایش خوبی در ترکیب این تیم در قلب خط دفاعی داشت و حتی فرهاد مجیدی نیز او را در لیست خرید خود قرار داده بود.


طی روزهای گذشته آرمین سهرابیان مذاکراتی با مسئولان باشگاه استقلال داشت، ولی این جلسات به نتیجه‌ای نرسید تا این بازیکن با مدیران گل گهر پای میز مذاکره بنشیند و برای یکسال دیگر در سیرجان ماندنی شود.


همچنین 2 روز پیش مسئولان باشگاه گل‌گهر با ایمان سلیمی به توافق رسیدند تا این بازیکن که فصل گذشته را در فوتبال اسلواکی پشت سر گذاشته بود، به همراه سهرابیان و در کنار علیرضا آرتا 3 بازیکن قلب خط دفاعی تیم پس از جدایی علیرضا ابراهیمی باشند که به پرسپولیس پیوست.

تمدید قراداد سهرابیان با گل‌گهر (عکس)

تمدید قراداد سهرابیان با گل‌گهر (عکس)


تا اینجای کار که البته خیلی هم از فصل نقل و انتقالات سپری نشده، حسین نخودکار و ایمان سلیمی 2 خرید جدید مدیران گل‌گهر بوده اند، اما در سوی دیگر علیرضا حقیقی و علیرضا ابراهیمی نیز جدایی‌اشان قطعی شده و همچنان تلاش امیرقلعه‌نویی برای تقویت تیمش ادامه خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋