دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازیکن سابق استقلال، مربی بریزبن رور (عکس)

بریزبن رور تیم مشهور استرالیایی نفرات کادرفنی خود را برای فصل 2021-2022 معرفی کرد که نام مربی ایرانی نیز در این لیست دیده می شود.

بازیکن سابق استقلال، مربی بریزبن رور (عکس)

به گزارش ورزش، این تیم استرالیایی که فصل گذشته در رتبه چهارم سوپرلیگ استرالیا قرار گرفته است، دوباره نام پوریا نبی مربی جوان ایرانی را به عنوان دستیار سرمربی تیم وارن مون اعلام کرده است.


پوریا نبی بازیکن سابق تیم های پایه استقلال و آنالیزور سابق تیم المپیک ایران است که پس از مهاجرت به استرالیا، در کمتر از یک دهه پیش فعالیت خود را در فوتبال این کشور پیگیری کرد و حالا توانسته به عنوان تنها مربی ایرانی شاغل در لیگ استرالیا جای محکمی برای خود در باشگاه بریزبن رور دست و پا کند.


نبی پیش از این مربی تیم های پایه بریزبن روآر بود که در دو فصل گذشته با ارتقایی که به جایگاه خود داده، حالا نقشی کلیدی در کادرفنی این تیم نارنجی پوش استرالیایی پیدا کرده است.

بازیکن سابق استقلال، مربی بریزبن رور (عکس)

بازیکن سابق استقلال، مربی بریزبن رور (عکس)


او در فصل گذشته در سمت تحلیلگر نمایش بازیکنان، به سرمربی تیم کمک می کرد. پوریا نبی همچنین سابقه‌ی حضور در تیم‌های محلی گرنگ تیسل و کویینزلند را در کارنامه دارد.


این مربی آینده دار در سال 2007 به واسطه حضور در کلاس مربی‌گری که کنفدراسیون آسیا ترتیب داد به این شغل وارد شد و در سال 2010 به استرالیا عزیمت کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋