دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بابت جدایی لیونل مسی شوکه شدم

بابت جدایی لیونل مسی شوکه شدم

سرجینو دست:؛ بابت جدایی لیونل مسی شوکه شدم؛ سرجینو دست، مدافع جوان بارسلونا جدایی لیونل مسی از این تیم را شوکه کننده توصیف کرد.

به گزارش ورزش، لیونل مسی پس از آنکه نتوانست با باشگاه بارسلونا قرارداد جدید خود را ثبت کند، نوکمپ را به مقصد باشگاه پاری سن ژرمن ترک کرد. سرجینو دست، مدافع آمریکایی بارسلونا که حالا تنها یک فصل سابقه بازی کردن در کنار لیونل مسی را در کارنامه دارد، مدعی شد بازیکنان این تیم باید با تلاش بیشتر به دنبال پر کردن جای خالی لیونل مسی در ترکیب بلوگراما برای فصل پیش رو باشند.

 

بابت جدایی لیونل مسی شوکه شدم

 

سرجینو دست گفت: "من از جدایی لیونل مسی شوکه شدم، زیرا همه می خواستند او در بارسلونا بماند. مسی بهترین بازیکن جهان است و این اتفاق برای همه شوکه کننده بود. ای کاش امکان ماندن مسی وجود داشت، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ما در تمرینات و همچنین زمین بازی عملکردی فوق العاده از لیونل مسی می دیدیم و اگرچه به او نزدیک بودیم، اما باز هم تماشای بازی های این بازیکن باورنکردنی بود.

 

حالا ما بازیکنان بارسلونا باید بیشتر از قبل تلاش بکنیم، زیرا با وجود لیونل مسی همه چیز راحت تر بود. او بهترین بازیکن جهان است، اما من فکر می کنم اگر ما به صورت جمعی بازی کنیم و هماهنگی خود را بالا نگه داریم، می توانیم به موفقیت های زیادی برسیم. جایگته لیونل مسی در قلب همه ما حفظ خواهد شد. جدایی او عجیب است، زیرا مسی مدت زیادی و تقریبا تمام زندگی اش در بارسلونا حضور داشته و ناگهان مجبور به ترک این باشگاه شد. اما ما باید روی فصل جدید تمرکز کنیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋