دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فن ماوریک به دنبال امتیازات کامل بازی لبنان و سوریه

تدارک کامل امارات برای مقدماتی جام جهانی؛ فن ماوریک به دنبال امتیازات کامل بازی لبنان و سوریه؛ تیم ملی امارات که در دور نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی قطر با ایران همگروه است از همین حالا تمرینات و آنالیز حریفان خود را شروع کرده است.

فن ماوریک به دنبال امتیازات کامل بازی لبنان و سوریه

 به گزارش ورزش،  تیم ملی فوتبال امارات دیروز اولین اردوی خارجی خود را که به مدت یک هفته در صربستان به عنوان بخشی از مرحله اول برنامه آمادگی برای دیدارهای مرحله نهایی مقدماتی آسیا برای جام جهانی 2022 برگزار شده بود را به پایان رساند. تیم‌های گروه اول شامل  امارات، ایران، کره جنوبی، عراق، سوریه و لبنان است که مسابقات آنها از سپتامبر آغاز می شود.

 در طول این اردو، چندین جلسه تمرین با نشاط تحت هدایت ماوریک هلندی و دستیار او با شرکت هر 24 بازیکن که برای این اردو انتخاب شده بودند، انجام شد؛ که لیست بازیکنان حاضر در این اردو به این شرح است: علی خوصیف، فهد الدحانی، عادل الحسنی، محمد الشامسی، بندر اححابی، ولید عباس، شاهین عبدالرحمان، محمد برقاش، الحسن صالح، خلیفه الحمدی، محمود خمیس، حسن المحرامی، عبدالله حمد، عبدالله رمضان، ماجد حسن، عبدالله النقبی، خلیل الحمدی، طهونون الزعبی، کایو کاندو، علی صالح، علی مبخوت، سباستین تیگالی، زاید العامری و یحیی الغسانی.

برنامه اردو همچنین شامل سخنرانی ها و جلسات فنی بود که طی آن سبک و روش بازی‌ای که در طول مسابقات رسمی دنبال خواهد شد، مورد بررسی قرار گرفت و برخی از مسابقات تیم های رقیب در گروه به ویژه تیم های لبنان و سوریه که می‌تواند امتیازات خوب و کاملی برای امارات به همراه داشته باشند آنالیز شد.

 فن ماوریک از تلاش های بزرگ اتحادیه فوتبال امارات و کمیته تیم های ملی و امور فنی در تامین تمام الزامات برای موفقیت اردوی آمادگی در صربستان قدردانی کرد و تاکید کرد که این اردو به اهداف خود رسیده است و به لطف تجهیزات خوب و متمایز این اردو کادر فنی را قادر ساخت تا ماموریت خود را به طور کامل انجام دهد.

 او همچنین عنوان کرد: ما در طول اردو تمام وسایل مورد نیاز، زمین های تمرینی ممتاز و نزدیک محل اقامت، یک هتل راحت با تمام خدمات را در اختیار داشتیم و اتحادیه فوتبال امارات یک هواپیمای خصوصی را در اختیار ما قرار داد تا بزرگترین معضل را حل کند. آب و هوا عالی بود که کار ما را آسان تر کرد و ما را قادر ساخت تا به روشی که می خواهیم بازی کنیم ادامه دهیم. 

وی افزود: اگر چه جنبه منفی هم در اردو وجود داشت و آن غیاب تعدادی از بازیکنان به دلیل مصدومیت است اما نفرات جایگزین بسیار خوب کار کردند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋