دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چند نفر و چه کسانی به المپیک توکیو رفتند؟

چند نفر و چه کسانی به المپیک توکیو رفتند؟

کمیته ملی المپیک سند رو کرد؛ چند نفر و چه کسانی به المپیک توکیو رفتند؟؛ کمیته ملی المپیک با انتشار یک اطلاعیه و یک جدول، به آمارهای اعلام شده در خصوص همراهان اعزامی به توکیو واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش،‌ در حالی که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس مدعی شده بود بیش از 180 نفر به عنوان همراه کاروان ایران در المپیک توکیو حاضر بودند، کمیته ملی المپیک با اعلام آمار دقیق مسافران توکیو در این خصوص شفاف سازی کرد.


در بخشی از اطلاعیه کمیته ملی المپیک آمده است: «لازم است به اطلاع مردم شریف و جامعه فهیم ورزش برسانیم که کل اعضای کاروان اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو ۱۸۰ نفر بودند که از این تعداد ۱۳۳ نفر ورزشکار، سرمربی مربی، آنالیزور کادرهای پزشکی و فنی مرتبط با مسابقات ورزشی و رشته‌های مختلف ورزشی و فدراسیون‌ها بودند.


همچنین ۲۱ نفر خبرنگار از رسانه‌های مختلف کاروان را همراهی می کردند و ۱۱ نفر هم اعضای کادر سرپرستی شامل سرپرست، تدار کات امور مالی پشتیبانی، مترجم و بخش‌های لجستیک و ۱۳ نفر نیز مدیران ذیربط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش عضو کاروان بودند که در مقایسه با کاروان های اعزامی دوره های گذشته حتی نفرات کمتری هم اعزام شده است.»


کمیته ملی المپیک همچنین با انتشار جدولی تعداد دقیق نفرات اعزامی را اعلام و آن ها را با المپیک ریو مقایسه کرده است. طبق این جدول کاروان ایران نسبت به دوره قبلی سه نفر کمتر در دل خود جای داده بود.

چند نفر و چه کسانی به المپیک توکیو رفتند؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋