دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تیتر و جلد معنادار اکیپ خطاب به رئال مادرید (عکس)

تیتر و جلد معنادار اکیپ خطاب به رئال مادرید (عکس)

کدام بمب؟؛ تیتر و جلد معنادار اکیپ خطاب به رئال مادرید (عکس)؛ در فرانسه بر خلاف اسپانیا معتقدند رئال مادرید باید امیدهایش برای جذب کیلیان امباپه را از دست رفته بداند.

به گزارش ورزش، آینده کیلیان امباپه همچنان مبهم است و به فاصله 18 روز تا پایان نقل و انتقالات ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. ناصر الخحلیفی مدیر پی اس جی در مراسم معارفه مسی و سپس در مصاحبه اختصاصی با اکیپ عنوان کرد که امباپه بهانه ای برای تمدید نکردن ندارد چرا که با جذب مسی بهترین تیم ممکن برای او پی اس جی است و همینجا می تواند به رویای فتح لیگ قهرمانان برسد.

تیتر و جلد معنادار اکیپ خطاب به رئال مادرید (عکس)

او بارها تاکید کرده است که امباپه را به رئال نخواهد داد و اینکه او به عنوان بازیکن آزاد نیز جدا نخواهد شد.

دیروز ااس و گاتزتا دلو اسپورت ادعا کردند که امباپه از آمدن لیونل مسی خوشحال نیست و دوشنبه در نشستی خبری در مورد آینده اش صحبت خواهد کرد. 

رئال خوشبین است که امباپه از جدایی صحبت کند تا بتواند مذاکرات با پی اس جی را شروع کند اما جلد و تیتر یک شماره امروز نشریه اکیپ پیامی برای رئال مادرید است.

تیتر و جلد معنادار اکیپ خطاب به رئال مادرید (عکس)

عکس مسی، امباپه و نیمار روی جلد کار شده با عنوان:« کهکشانی های جدید.»  اکیپ اطمینان دارد که امباپه ماندنی است و مثلثی مخوف را کنار مسی و نیمار شکل خواهد داد.

تا دیروز کیلیان امباپه هیچ واکنشی به انتقال مسی نشان نداده بود و بر خلاف دیگر هم تیمی هایش هیچ پستی در مورد مسی را لایک هم نکرده بود.

تیتر و جلد معنادار اکیپ خطاب به رئال مادرید (عکس)

بالاخره پس از دو روز و اتمام اولین تمرین کنار فوق ستاره آرژانتینی، امباپه با انتشار عکس هایی از خود و مسی در حساب توئیترش نوشت:« به پاریس خوش آمدی لئو».

برخی از این مساله به عنوان نوعی احترام گذاری امباپه تعبیر کرده اند و برخی معتقدند امباپه با این حرکت ماندنی شدنش را تایید کرد.

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پی اس جی هم معتقد است امباپه در آینده نزدیک در پاریس خواهد ماند زیرا باور دارد که PSG در حال حاضر با استعدادترین باشگاه فوتبال جهان است.

دی ماریا به ESPN گفت:«امباپه؟ من فکر می کنم او می ماند. بدیهی است که کیلیان بازیکنی است که همه تیم های بزرگ او را می خواهند، اما با تیمی که اکنون PSG دارد، فکر نمی کنم او برود. من فکر نمی کنم او در هیچ کجا تیم بهتری پیدا کند.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋