دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش گنج زاده به اتفاقات فینال جنجالی توکیو

واکنش گنج زاده به اتفاقات فینال جنجالی توکیو

بعد از 10 دقیقه فهمیدم مدال طلا گرفتم؛ واکنش گنج زاده به اتفاقات فینال جنجالی توکیو؛ سجاد گنج زاده معتقد است عدم آگاهی مردم از قوانین کاراته باعث به وجود آمدن برخی حرف و حدیث ها شده است.

به گزارش ورزش، آخرین طلایی ایران در المپیک توکیو سجاد گنج زاده در رشته کاراته بود که به شکل عجیبی توانست در فینال به برتری دست پیدا کند. با اینکه هنوز دو دقیقه تا پایان مبارزه باقی مانده بود، کاراته کای عربستانی ضربه او را به سر و گردن گنج زاده وارد کرد که باعث شد کاراته کای ایرانی نقش بر زمین شود.


گنج زاده که حتی بعد از شمارش داور هم نتوانست از جای خود بلند شود، با کمک نیروهای پزشکی از تاتامی بیرون برده شد و در نهایت با رای داوران به خاطر ضربه خطای حریف به مدال طلا رسید.


در حالی که این اتفاق در روزهای اخیر جنجال های زیادی را به همراه داشته و به ویژه کاربران سعودی در فضای مجازی به کاراته کای ایرانی و داور آن مسابقه حمله کرده اند، سجاد گنج زاده امروز در برنامه ورزش و مردم در خصوص این اتفاق توضیح داد.


گنج زاده در این باره گفت: متاسفانه مردم برخی قوانین را نمی دانند و فکر می کنند هر کسی محکم تر بزند، بازی را می برد، اما در کاراته در حین اینکه باید ضربه باکیفیت، پرقدرت و پرسرعت باشد، باید کنترل شده هم باشد. خود حریف عربستانی هم گفته بود که ضربه اش آنقدر شدید نبود و به نظر من هم او درست می گوید. شاید ضربه اش آنقدر قوی نبود که بخواهد مرا بندازد، اما به جای حساسی برخورد کرد. شرایطی که پیش آمد، دست من هم نبود.


وی افزود: من بعد از 10 دقیقه وقتی به حال خودم آمدم، آقای سجادی و هروی بالای سر من بودند. من پرسیدم چه شد که گفتند مدال طلا گرفتی. هنوز گیج بودم و سردرد داشتم، اما وقتی استاد هروی گفت که مدال طلا گرفتی، اشک در چشم هایم جمع شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋