دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اینجا همه پیراهن لیونل مسی را می خواهند

فابرگاس:؛ اینجا همه پیراهن لیونل مسی را می خواهند؛ سسک فابرگاس، هم تیمی سابق لیونل مسی، می‌گوید بازیکنان حاضر در فرانسه از حضور این فوق ستاره آرژانتینی در رقابت های لیگ یک هیجان زده هستند.

اینجا همه پیراهن لیونل مسی را می خواهند

به گزارش ورزش، بعد از قطعی شدن جدایی لیونل مسی از بارسلونا قابل پیش‌بینی بود که پاری سن ژرمن مقصد بعدی این فوق ستاره آرژانتینی باشد؛ همین اتفاق نیز رخ داد و مسی طی روزهای گذشته رسماً به PSG پیوست تا چالش جدید خود را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه تجربه کند.

سسک فابرگاس، که هم اکنون برای باشگاه فرانسوی موناکو توپ می‌زند به حضور لیونل مسی در پاری‌سن ژرمن واکنش نشان داده و می گوید: "همه بچه ها هیجان زده هستند زیرا می‌دانند که مقابل لیونل مسی بازی می کند. همچنین همه پیراهن او را می‌خواهند. من به آنها می‌گویم که ما 25 نفر هستیم و تنها یکی از ما می تواند به این خواسته برسد.

موناکو پر از استعدادهای جوان است و این یک چالش فوق العاده برای آنها خواهد بود. وقتی بهترین بازیکن به اینجا می آید، آنها می خواهند نشان دهند که چه کارهایی می توانند انجام دهند. البته ما بدون اینکه خیلی زیاد در مورد مسی فکر کنیم ادامه می دهیم."

اینجا همه پیراهن لیونل مسی را می خواهند

فابرگاس همچنین درباره اینکه برخی معتقد هستند لیگ‌فرانسه تک‌قطبی شده گفت: "مطمئناً وقتی PSG قهرمان لیگ نمی شود، همه آن را یک فاجعه می دانند زیرا پول زیادی خرج کرده اند. همه اینجا را به عنوان یک لیگ تک قطبی می دانند اما در پنج سال گذشته موناکو و لیل این باور را از بین بردند. آنقدرها هم که مردم فکر می کنند آسان نیست؛ تیم های با انگیزه و بسیار تهاجمی در اینجا وجود دارند، به همراه بازیکنان بسیار سریع و قوی."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋