دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رونمایی از شماره پیراهن جدید گرت بیل در رئال(عکس)

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید در فصل پیش رو با شماره پیراهن 18 به میدان خواهد رفت.

به گزارش ورزش، در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که گرت بیل از رئال مادرید جدا شد و به شکل قرضی به تاتنهام پیوست؛ با وجود عملکرد نسبتا خوبی که ستاره ولزی در ترکیب تاتنهام ارائه داد، این باشگاه لندنی قرارداد او را دائمی نکرد تا گرت بیل به رئال مادرید بازگردد.

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده گرت بیل وجود داشت. از اخبار پیرامون احتمال خداحافظی او از فوتبال گرفته تا حتی بازگشت به تاتنهام و یا حضور در لیگ آمریکا؛ با این حال هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداد و مشخص شد که ستاره ولزی در فصل پیش رو با پیراهن رئال مادرید به میدان خواهد رفت.

اما بعد از جدایی گرت بیل از رئال مادرید در تابستان گذشته شماره 11 این بازیکن به مارکو آسنسیو داده شد؛ به همین خاطر گرت بیل مجبور بود بعد از بازگشت به رئال پیراهن دیگری را بر تن کند و حالا مشخص شده که او در فصل پیش رو با شماره 18 لوس بلانکوس به میدان خواهد رفت. همچنین شماره ستاره جوان برزیلی رئال یعنی رودریگو نیز تغییر کرده و او در فصل 22-2021 پیراهن شماره 21 را خواهد پوشید. از طرفی لوکا یوویچ نیز که فصل گذشته را به شکل قرضی در فرانکفورت پشت سر گذاشت با پیراهن شماره 16 به میدان خواهد رفت.

رونمایی از شماره پیراهن جدید گرت بیل در رئال(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋