دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیتی و پیشنهاد 150 میلیون یورویی برای هری کین

سیتیزن‌ها کوتاه نمی‌آیند؛ سیتی و پیشنهاد 150 میلیون یورویی برای هری کین؛ منچسترسیتی آماده است تا برای خرید هری کین پیشنهادی 150 میلیون یورویی به تاتنهام بدهد.

سیتی و پیشنهاد 150 میلیون یورویی برای هری کین

به گزارش ورزش، به رغم تمایل آشکار هری کین به جدایی و اصرار منچسترسیتی به خرید این مهاجم، تاتنهام با رد پیشنهاد 120 میلیون یورویی سیتیزن ها بر موضع اولیه خود و اینکه کین فروشی نیست پافشاری کرده است.

گفته می شود که پیشنهاد 150 میلیون یورویی ممکن است دنیل لوی، رییس اسپرز، را وسوسه کند تا با فروش کاپیتان تیم خود موافقت کند.

سیتی هنوز قصد ندارد تسلیم نشود و منتظر است تا ببیند اوضاع چگونه پیش می رود. کین روز جمعه به تمرینات گروهی تاتنهام باز می گردد، البته به شرط آنکه تست کرونای روز پنجشنبه اش منفی باشد.

 

سیتی و پیشنهاد 150 میلیون یورویی برای هری کین

 

پپ گواردیولا جمعه گذشته تایید کرد که سیتی می خواهد کین را به خدمت بگیرد تا رکورد نقل و انتقالات انگلیس را که هفته گذشته با جذب 120 میلیون یورویی جک گریلیش ثبت کرده بود، بشکند. سرمربی سیتیزن ها گفت: "اگر تاتنهام نمی خواهد مذاکره کند، این کار تمام شده است. اگر آنها آماده مذاکره باشند، من فکر می کنم نه تنها منچسترسیتی بلکه بسیاری از باشگاه های جهان می خواهند برای جذب کین تلاش کنند."
 

کین در تلاش است تا تاتنهام را وادار به موافقت با انتقال به سیتی کند و معتقد است که با لوی قول و قراری دارد که به او اجازه ترک اسپرز را می دهد. لوی اما اینطور فکر نمی کند و نمی خواهد مهمترین بازیکن باشگاه را که 3 سال دیگر از قراردادش باقی مانده، بفروشد.

 

سیتی و پیشنهاد 150 میلیون یورویی برای هری کین

 

اسپرز به کین گفته بود روز دوشنبه هفته گذشته بعد از سه هفته تعطیلات پس از اتمام یورو 2020 در تمرینات پیش فصل حاضر شود، اما کاپیتان تیم ملی انگلیس تصمیم گرفت همچنان در تعطیلات در باهاماس و فلوریدا بماند. این اقدام کین باشگاه را به قدری عصبانی کرد که آنها به بررسی جریمه کردن او پرداختند.

کین در آخر هفته بالاخره در باشگاه حاضر شد اما پس از سفر به مناطقی که از نظر شیوع کرونا نسبتا پر خطر محسوب می شوند، مجبور شد پنج روز به قرنطینه برود. او پنجشنبه تست کرونا داد تا در صورت منفی بودن نتیجه از قرنطینه بیرون بیاید اما تا پیش از مشخص شدن نتیجه نمی تواند با هم تیمی هایش تمرین کند. کین جمعه گذشته بیانیه ای منتشر کرد که در آن می گفت هرگز از تمرین در باشگاه نوجوانی خود امتناع نکرده است و نوشت که شنبه "طبق برنامه" برمی گردد.

 

نونو اسپریتو سانتو، سرمربی تاتنهام، نیز اعلام کرد که می تواند کین را در ترکیب تاتنهام برای بازی افتتاحیه لیگ در روز یکشنبه برابر سیتی قرار دهد.

در صورت امضای قرارداد کین، سیتی آماده قبول پیشنهادات درباره خرید گابریل ژسوس خواهد بود. اما اگر کین یا مهاجم دیگری خریداری نشود، بازیکن برزیلی در ورزشگاه اتحاد می ماند. در حال حاضر هیچ تیمی خواهان به خدمت گرفتن ژسوس نیست.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋