دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امباپه تیمی بهتر از PSG پیدا نمی کند

دی ماریا:؛ امباپه تیمی بهتر از PSG پیدا نمی‌کند؛ آنخل دی ماریا، بازیکن آرژانتینی پاری سن ژرمن، انتظار دارد که با انتقال لیونل مسی به پاریس، کیلیان امباپه، ستاره جوان پاریسی ها، تصمیم به ماندن در PSG بگیرد.

امباپه تیمی بهتر از PSG پیدا نمی‌کند

به گزارش ورزش، آنخل دی ماریا انتظار دارد که هم تیمی اش با وجود شایعاتی که درباره انتقال او به رئال مادرید وجود دارد، در پارک دو پرنس بماند.

دی ماریا می گوید کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن می ماند و مدعی است ستاره فرانسوی نمی تواند تیم بهتری در هیچ جای دیگری پیدا کند.


با وجود اینکه PSG به تازگی لیونل مسی را جذب کرده است، آینده امباپه در این باشگاه همچنان نامعلوم است و شایعات زیدی رد رابطه با پیوستن او به رئال مادرید وجود دارد.

 

امباپه تیمی بهتر از PSG پیدا نمی‌کند

 

دی ماریا اما می گوید که معتقد است امباپه در آینده نزدیک در پاریس خواهد ماند زیرا باور دارد که PSG در حال حاضر با استعدادترین باشگاه فوتبال جهان است.

 

دی ماریا به ESPN گفت: "امباپه؟ من فکر می کنم او می ماند. بدیهی است که کیلیان بازیکنی است که همه تیم های بزرگ او را می خواهند، اما با تیمی که اکنون PSG دارد، فکر نمی کنم او برود. من فکر نمی کنم او در هیچ کجا تیم بهتری پیدا کند."

دی ماریا همچنین در حال حاضر در کنار دوست قدیمی خود مسی بازی می کند که پس از جدایی از بارسلونا در تابستان امسال با PSG قرارداد بست.

 

امباپه تیمی بهتر از PSG پیدا نمی‌کند

 

مسی و دی ماریا مدت هاست که در تیم ملی آرژانتین هم تیمی هستند و در اوایل تابستان قهرمان کوپا آمه‌ریکا شدند. وینگر آرژانتینی می گوید بازی در کنار دوستش در سطح باشگاهی رویایی است که به حقیقت پیوسته است.

 

دی ماریا گفت: "من بی اندازه خوشحالم. هر چیزی که رویایش را داشتم ظرف یک ماه اتفاق افتاد؛ قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا و اینکه بتوانم با لئو در یک تیم بازی کنم. این چیزی است که من همیشه می خواستم."

 

امباپه تیمی بهتر از PSG پیدا نمی‌کند


 

پاری سن ژرمن علاوه بر خرید مسی، تابستان پرمشغله ای را نیز سپری کرده است.

 

این باشگاه جانلوئیجی دوناروما، سرخیو راموس و جورجینیو واینالدوم را به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد به جمع بازیکنان خود اضافه کرده، در حالی که اشرف حکیمی را از اینتر با مبلغ 60 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش مضاعف، به خدمت گرفته است.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋