دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلوپ تا یک میلیون سال دیگر هم لوکاکو را نمی خرید

گری نویل:؛ کلوپ تا یک میلیون سال دیگر هم لوکاکو را نمی‌خرید!؛ گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که یورگن کلوپ هرگز دست به خرید روملو لوکاکو، مهاجم جدید چلسی، برای لیورپول نمی‌زد.

کلوپ تا یک میلیون سال دیگر هم لوکاکو را نمی‌خرید

به گزارش ورزش، گری نویل ادعا می کند که یورگن کلوپ و پپ گواردیولا، سرمربیان لیورپول و منچسترسیتی، هرگز روملو لوکاکو را به دلیل ضعف در کار بدون توپ، به خدمت نمی گیرند. این مهاجم بلژیکی در حال انتقال 115 میلیون یورویی از اینتر به چلسی است.

مهاجم اینترمیلان پس از دیدار روز چهارشنبه در لندن، در حال تکمیل جزئیات نهایی قبل از انتقال به استمفوردبریج است؛ اقدامی که او را پس از جدایی ابتدایی از آبی ها، بعد از هفت سال دوباره به چلسی باز می گرداند.

 

کلوپ تا یک میلیون سال دیگر هم لوکاکو را نمی‌خرید

 

لوکاکو همچنین در گذشته در تیم های لیگ برتری وست بروم، اورتون و منچستریونایتد نیز بازی کرده است. نویل ادعا می کند دوران بازی لوکاکو در منچستریونایتد نه مناسب شیاطین سرخ بود و نه باشگاه.

 

کلوپ تا یک میلیون سال دیگر هم لوکاکو را نمی‌خرید

 

نویل در پادکست The Overlap گفت: "یورگن کلوپ تا یک میلیون سال دیگر لوکاکو را نمی خرید. احتمالاً پپ گواردیولا هم همینطور، اما چلسی باشگاهی است که چنین مهاجمانی داشته است.

 

یک کاستا، یک دروگبا، یک مهاجم تک امتیازی، آن حضور فیزیکی که می خواهد آن خط را به دوش بکشد. آنها 20 سال چنین چیزی را در زرادخانه خود داشتند.این مناسب باشگاه فوتبال چلسی است. او از جلو پرس نمی کند بنابراین هرگز مناسب یورگن کلوپ نخواهد بود.

 

او هرگز مناسب اولدترافورد هم نخواهد بود. هواداران آنجا نیاز به شخصیت در آن جلو دارند. کاوانی مناسب اولدترافورد است. من می دانم که او احتمالاً بهترین سالهای خود را پشت سر گذاشته است اما خیلی بیشتر از لوکاکو بدون توپ کار می کند.

من نمی گویم او بهتر است. لوکاکو 25 گل برای چلسی به ثمر خواهد رساند اما به یونایتد نمی خورد. او مناسب لیورپول هم نیست."

 

کلوپ تا یک میلیون سال دیگر هم لوکاکو را نمی‌خرید

لوکاکو پس از انتقال 90 میلیون یورویی از اورتون به یونایتد، دو سال را در اولدترافورد گذراند و در 96 بازی 42 گل به ثمر رساند، اما نتوانست شیاطین سرخ را به یک جام برساند.

مهاجم ملی پوش بلژیکی اغلب توسط هواداران یونایتد به دلیل کنترل توپ ضعیف و فقدان ورزشکاری که خود نویل در زمان خروج از یونایتد در سال 2019 مطرح کرده بود، مورد انتقاد قرار می گرفت.

نویل در ادامه گفت: "من فکر می کنم بازیکنان خاصی برای باشگاه های خاصی مناسب هستند. او هرگز در یونایتد جواب نمی داد. درست از آب درنمی آمد. شاید زمانش مناسب نبود، شاید مربی مناسب نبود، شاید در ترکیب خوب جا نیافتاد...

 

کلوپ تا یک میلیون سال دیگر هم لوکاکو را نمی‌خرید


به برخی از بازیکنان در پیراهن باشگاه نگاه می کنید و بلافاصله می گویید نه! در اینتر میلان اما جواب داد."

 

 

 

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋