دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روایت لیونل مسی از شنیدن تلخ ترین خبر سال

روایت لیونل مسی از شنیدن تلخ‌ترین خبر سال

در مصاحبه با گییم بالاگ خبرنگار بی بی سی؛ روایت لیونل مسی از شنیدن تلخ‌ترین خبر سال؛ مسی برای بی بی سی توضیح داد که خبر پایان کارش در بارسا را چگونه شنیده و سپس چه حالی پیدا کرده است.

به گزارش ورزش، پنجشنبه گذشته همه چیز بین بارسلونا و لیونل مسی تمام شد. فوق ستاره بارسا برای تمدید مهیا شده بود ولی مذاکرات بین پدرش و خوان لاپورتا رئیس بارسا خوب پیش نرفت. مسی باور نمی کرد که قرارداد تمدید نخواهد شد و یکشنبه قبل در مراسمی ویژه با چشمانی گریان از بارسا خداحافظی کرد. او سه شنبه شب تبدیل به بازیکن جدید پی اس جی شد.

روایت لیونل مسی از شنیدن تلخ‌ترین خبر سال

مسی در مصاحبه اختصاصی با بی بی سی و در مورد جدایی از بارسا گفت:« پدرم صبح برای مذاکره با لاپورتا به باشگاه رفته بود و زمانی که برگشت به من گفت که همه چیز تمام شده و دیگر امکان ادامه حضور در بارسا میسر نیست. از لحاظ روحی به هم ریختم ولی باید خودم را آماده می کردم تا به همسر و فرزندانم در مورد حقیقت ماجرا توضیح بدهم. من و آنتونلا دقایقی گریه کردیم و سپس با فرزندان مان در این مورد حرف زدیم. دسامبر گذشته به آنها گفته بودم که در بارسا می مانم و می دانستم که خبر رفتنم، ضربه بزرگی به فرزندانم است. به خصوص برای تیاگو فرزند اولم سخت گذشت.»

روایت لیونل مسی از شنیدن تلخ‌ترین خبر سال

صحبت با نیمار:« وقتی پدرم برای اولین بار با لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی صحبت کرد، نیمار از این موضوع باخبر بود. دی ماریا و پارادس نیز همینطور. همه می دانستند که مشغول مذاکره با پی اس جی هستم و منتظر خبر نهایی انتقال بودند. آنها مشتاق بودند و به من برای پیوستن به پی اس جی هم انگیزه لازم را دادند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋