دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدایی ستاره مراکشی النصر قطعی شد

نورالدین امرابط ستاره مراکشی النصر عربستان به صورت رسمی از این تیم جدا شد.

جدایی ستاره مراکشی النصر قطعی شد

به گزارش ورزش، پس از کش و قوس فراوان، سرانجام نورالدین امرابط ستاره مراکشی النصر به صورت رسمی از این تیم جدا شد. شب گذشته باشگاه النصر با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی خود در توئیتر، به یادآوری خاطرات حضور این بازیکن در ترکیب زردپوشان ریاض پرداخت و با تشکر از زحمات او، جدایی امرابط را تأیید کرد.


نورالدین امرابط که 3 سال پیش از واتفورد انگلیس به النصر آمده بود، پس از پایان قراردادش با این تیم، از جمع شاگردان مانو منزس جدا شد. این بازیکن مراکشی که سابقه بازی مقابل ایران در جام جهانی را نیز در کارنامه دارد، با انتشار توئیتی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.


امرابط در توئیتر خود نوشت: بابت همه چیز از باشگاه النصر تشکر می کنم، من هرگز این زمان زیبا را فراموش نمی کنم. دلم برای النصر تنگ می شود. زمان خداحافظی فرا رسیده است... هر دوره زیبایی، یک پایانی دارد. من از حضورم در اینجا لذت بردم، بهترین ها را برای شما آرزو می کنم.


این بازیکن 34 ساله طی 108 دیداری که برای النصر به میدان رفت، 12 بار موفق به گلزنی شد و 23 مرتبه نیز پاس گل داد. امرابط به همراه این تیم عربستانی یک قهرمانی لیگ و 2 قهرمانی سوپرکاپ عربستان را کسب کرد. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋