دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افسوس طلاهایی که در المپیک از دست رفت

کشتی ایران در المپیک توکیو تنها یک طلا کسب کرد وحالا علیرضا دبیر از حسرتی که در آینده گریبان کشتی گیران را می‌گیرد سخن می‌گوید.

افسوس طلاهایی که در المپیک از دست رفت

به گزارش ورزش، تیم کشتی آزاد ایران در این دوره کم فروغ کار کرد و یک نقره از حسن یزدانی و یک برنز از امیرحسین زارع حاصل کار شاگردان غلامرضا محمدی بود‌. شاگردان بنا کمی بهتر از آزادکاران کار کردند و یک طلا و یک برنز به دست آوردند اما ایران انتظار مدال آوری بیشتری از آن‌ها داشت.

در این دوره کشتی گیران زیادی از ایران تا نیمه نهایی رسیدند اما در یک مرحله مانده تا فینال مغلوب شدند و در رده بندی هم با شکست خوردن، دست‌شان از مدال کوتاه ماند. از شاخص ترین این کشتی گیران که حتی به برنز هم نرسیدند می‌توان محمدعلی گرایی، کاپیتان کشتی فرنگی را نام برد.

در خصوص حسرت فراوان کاروان کشتی ایران در توکیو و برنز‌هایی که حتی می‌توانست طلا باشند، علیرضا دبیر در برنامه‌ای در شبکه ورزش گفت: از نظر من آقای ساروی یک عمر باید افسوس بخورد که در توکیو تنها مدال برنز گرفت. امیرحسین زارع نیز اگرچه از لحاظ سنی بچه بود (وگرنه آقاست) و برنز گرفت؛ ولی حتما تا چهل سالگی می‌فهمد چه مدالی را از دست داده است.

او در خصوص اینکه زارع تنها ۲۰ سال دارد و فرصت جبران در تورنمنت‌های بعدی را دارد گفت: درست است که او سن کمی داشته ولی حسن یزدانی، حمیدسوریان و خیلی از بچه‌های دیگر ما مثل او سن‌شان کم بوده و می‌توانست به فینال برود. من از هفت ماه پیش به او می‌گفتم تو می‌توانی این کار را بکنی و بعد از اینکه سوم شد تازه متوجه شد که توانایی داشته که طلا بگیرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋