دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فوتبال اسپانیا و یک آمار باورنکردنی و دردسرساز

فوتبال اسپانیا و یک آمار باورنکردنی و دردسرساز

۱۰۳ بازیکن در لیست خروج؛ فوتبال اسپانیا و یک آمار باورنکردنی و دردسرساز؛ به نظر می‌رسد که باشگاه های اسپانیایی با یک مشکل جدی یعنی یافتن راه چاره به منظور جدایی برخی بازیکنان اضافه خود روبرو هستند.

به گزارش ورزش، تنها دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و هنوز بسیاری از تیم های لالیگا در تلاش برای یافتن راه‌های خروج برخی بازیکنان خود هستند. در واقع بحران مالی ناشی از ویروس کرونا همچنان روی باشگاه‌ها تأثیر منفی گذاشته و به نوعی آنها مجبور هستند این قانون کلیشه ای یعنی فروش قبل از به خدمت گرفتن بازیکن جدید را رعایت کنند چرا که در غیر این صورت مشکلات مالی دوباره به آنها روی خواهد آورد.

عملیات خروج تقریباً در همه باشگاه های لالیگایی هنوز حل نشده است. بارسلونا یکی از تیم هایی است که بیش از سایرین با این چالش روبرو است. مشکلات مالی باشگاه کاتالانی برای همه مشخص است، تا جایی که آنها مجبور شدند بهترین بازیکن خود یعنی لیونل مسی را از دست بدهند. این در حالی است که بارسا باید راه چاره ای برای پرداخت حقوق ستاره‌های تازه وارد خود مثل اریک گارسیا، ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو هم پیدا کند.

فوتبال اسپانیا و یک آمار باورنکردنی و دردسرساز

بارسلونا تا به اینجا توانسته کارهای خروج بازیکنانی نظیر ترینکائو، آلنا، تودیبو، مونچو، متئوس و میراندا را حل و فصل کند‌. این در حالی است که هنوز چاره ای قطعی برای جدایی ساموئل اومتیتی و میرالم پیانیچ پیدا نکرده‌اند. البته با توجه به شرایطی که بارسلونا دارد به جز آنسو فاتی، پدری و دی یونگ سایر بازیکنان برای جدایی در دسترس هستند.

مدافع عنوان قهرمانی اتلتیکو مادرید نیز در حال تلاش برای یافتن راهی به منظور خروج برخی بازیکنان خود است. بازیکنانی نظیر آریاس و مانو سانچز در دسترس هستند؛ همچنین هنوز راه برای جدایی سائول نیگز نیز باز است.

فوتبال اسپانیا و یک آمار باورنکردنی و دردسرساز

باشگاه رئال مادرید نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه آنها اخیراً و با توجه به قانونی مشکل ویزای بازیکنان غیر اسپانیایی خود را حل کردند اما همچنان چنین مشکلاتی برای لوس بلانکوس نیز وجود دارد. در این راستا انتقال کوبو به مایورکا نزدیک است اما پیدا کردن تیم برای لوکا یوویچ و ماریانو دیاز پیچیده به نظر می‌رسد. این در حالی است که آینده اودگارد همچنان روی هواست و ایسکو نیز خواهان جدایی است و اگر تیمی پیدا شود رئال مادرید او را به فروش خواهد رساند.

اما این مشکلات تنها به سه غول بزرگ فوتبال اسپانیا مختص نمی شود بلکه سایر تیم ها نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ در واقع باشگاه‌هایی مثل اسپانیول و سویا برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید و تقویت تیم‌شان به فروش نیز احتیاج دارند اما شرایط برای آنها پیچیده است.

فوتبال اسپانیا و یک آمار باورنکردنی و دردسرساز

به طور کلی یک آمار باور نکردنی در این رابطه وجود دارد و 57 بازیکن در لالیگا در لیست خروج قرار دارند و در فاصله دو هفته مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی باید راه چاره ای برای آنها اتخاذ شود.

این کابوس همچنین در مورد تیم های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا نیز وجود دارد و 46 بازیکن در لیست خروج هستند که هنوز تاریخی برای آنها اندیشیده نشده است. باشگاه هایی نظیر آلمریا و وایادولید نیز برای بهبود اوضاع خود به فروش برخی از بازیکنان آن احتیاج دارند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد ممکن است مشکلات عجیب و غریبی در طول فصل برایشان ایجاد شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋