دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش مندی و کپا به تعویض غیرمنتظره در دقیقه ۱۱۹

ادوارد مندی و کپا آریسابلاگا، دو دروازه بان چلسی به تعویض دقیقه 119 که منجر به قهرمانی آبی‌ها در سوپرجام شد واکنش نشان دادند.

واکنش مندی و کپا به‌ تعویض غیرمنتظره در دقیقه ۱۱۹

به گزارش ورزش، در حالی که دیدار سوپر جام اروپا بین چلسی و ویارئال در آخرین دقایق وقت های اضافه با تساوی 1-1 دنبال می شد، یک تعویض غیر منتظره اتفاق افتاد و توماس توخل دروازه بان خود یعنی ادوارد مندی آن را بیرون کشید و به جای او گلر اسپانیایی یعنی کپا آریسابلاگا را به زمین فرستاد.

اتفاقاً این تعویض غیر منتظره توخل جواب داد و کپا در پنالتی ها موفق شد دو ضربه بازیکنان ویارئال را مهار کند و زمینه ساز قهرمانی چلسی در رقابت‌های سوپرجام شود. این دروازه بان اسپانیایی در پایان بازی گفت: " وضعیت اصلاً معمولی و عادی نبود. در عین حال مندی و دیگر بازیکنان تیم فوق‌العاده عمل کردند. ما یک مسابقه بسیار دشوار در برابر رقیبی سرسخت داشتیم اما نهایتاً به پیروزی رسیده و قهرمان شدیم."

واکنش مندی و کپا به‌ تعویض غیرمنتظره در دقیقه ۱۱۹

همچنین ادوارد مندی نیز در این باره گفت: "من بسیار خوشحال هستم چرا که موفق شدیم به قهرمانی برسیم. این حاصل یک تلاش گروهی بود و ما به طور کلی برای موفقیت چلسی تلاش می کنیم. من پیش از این مطلع بودم که ممکن است چنین شرایطی به وجود بیاید و کپا با حضورش در زمین بتواند به تیم کمک کند. او موفق شد در برابر ویارئال چنین کاری را انجام دهد و من از این بابت بسیار خوشحال هستم."

واکنش مندی و کپا به‌ تعویض غیرمنتظره در دقیقه ۱۱۹

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋