دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مصدومیت مدافع بایرن و دوری چهار هفته ای از میادین

بر اساس ادعای کیکر بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، دچار مصدومیت شده و سه یا چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

مصدومیت مدافع بایرن و دوری چهار هفته‌ای از میادین

به گزارش ورزش، بایرن مونیخ طی هفته‌های گذشته اردوی آماده سازی پیش فصل خود را پشت سر گذاشت و البته در بازی‌های دوستانه خود نتایج قابل قبولی به دست نیاورد اما با این حال سرمربی تازه وارد و جوان این تیم یعنی یولیان ناگلزمان امیدوار است که در فصل پیش رو با بایرن مونیخ برای قهرمانی در تمام رقابت‌ها بجنگد.

فصل برای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا از جمعه شب آغاز می شود؛ جایی که باواریایی ها در مسابقه هفته اول مهمان مونشن‌گلادباخ خواهند بود. گلادباخ فصل گذشته نتایج خوبی به دست آورد و قطعاً یولیان ناگلزمان در اولین بازی رسمی خود با بایرن کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

مصدومیت مدافع بایرن و دوری چهار هفته‌ای از میادین

اما حالا و در آستانه ی دو روز مانده به آغاز فصل جدید بوندسلیگا یک بدشانسی جدید سراغ بایرن مونیخ آمده و بر اساس ادعای کیکر مدافع فرانسوی این تیم یعنی بنجامین پاوارد دچار مصدومیت شده است. بر اساس گزارش این منبع آلمانی آسیب‌دیدگی پاوارد از ناحیه مچ پا است و او سه یا چهار هفته از میادین دور خواهد بود. همچنین کورنتین تولیسو، لوکاس هرناندز و مارک روکا دیگر بازیکنان مصدوم بایرن محسوب می شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋