دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جانشین روملو لوکاکو به میلان رسید (عکس)

برای تست های پزشکی اینتر؛ جانشین روملو لوکاکو به میلان رسید (عکس)؛ ادین ژکو ستاره بوسنیایی رم دیگر چیزی تا پیوستن به اینتر فاصله ندارد.

به گزارش ورزش، باشگاه رم به ادین ژکو اجازه داد تا مسیر انتقال خود به تیم اینتر را تکمیل کند و بر این اساس، مهاجم بوسنیایی ساعاتی پیش با ورود به فرودگاه رم به سمت میلان پرواز کرد تا در آزمایشات پزشکی نراتزوری شرکت کرده و قرارداد خود با قهرمان فصل قبل سری آ را امضا کند. او قرار است پس از امضای قرارداد، در تمرینات اینتر نیز حاضر شود.

جانشین روملو لوکاکو به میلان رسید (عکس)

ژکو سالانه 5 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد و جذب او تاثیری بر انتقال احتمالی دووان زاپاتا، مهاجم آتالانتا به اینتر نخواهد داشت.

اینتر همچنین قصد دارد الکسیس سانچز را به دلیل دستمزد زیادی که از این باشگاه دریافت می کند، از جمع نفراتش خارج کند؛ در حالی که خواکین کوریا، وینگر لاتزیو نیز یکی دیگر از اهداف نقل و انتقالات تابستانی اینتر است.

شبکه اسکای اسپورت گزارش داده است که لاتزیو برای فروش این بازیکن، مبلغی در حدود 37 میلیون یورو بابت رضایت نامه طلب خواهد کرد.


 

جانشین روملو لوکاکو به میلان رسید (عکس)

جانشین روملو لوکاکو به میلان رسید (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋