دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شهریور تیم ملی قطر؛مملو از بازی تدارکاتی

تیم ملی قطر در راستای آماده سازی خود برای حضور در رقابت های جام جهانی، به مصاف پرتغال خواهد رفت.

شهریور تیم ملی قطر؛مملو از بازی تدارکاتی

به گزارش ورزش، با توجه به اپیدمی ویروس کرونا و به هم ریختن برنامه های فیفا، کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی فوتبال تقویم خود پس از اعمال تغییرات را تدوین کرد که روزهای فیفا تا چند سال آینده دستخوش تغییر شدند و تا پیش از آغاز رقابت های جام جهانی، فیفا دی ها نیز مشخص شده اند.


در همین راستا، تیم های ملی فوتبال برای افزایش آمادگی خود در روزهای مختلف و در دیدارهایی دوستانه، به مصاف رقبای خود می روند که در این میان، میزبان جام جهانی 2022 برنامه جالب توجهی و در عین حال فشرده ای دارد.


قطر پس از حضور موفق و جالب توجه در مسابقات گولد کاپ که تا بازی نیمه نهایی نیز بالا آمد و با یک گل مغلوب آمریکا قهرمان مسابقات شد، برای ماه آینده برنامه ویژه ای دارد. این تیم قرار است در اول ماه سپتامبر (10 شهریور) به مصاف تیم ملی صربستان برود.


مهمترین بازی دوستانه قطری ها در تاریخ 4 سپتامبر (13 شهریور) برگزار می شود جایی که عنابی پوشان به مصاف تیم ملی پرتغال و یاران کریستیانو رونالدو خواهند رفت. آخرین بازی دوستانه قطر در فیفا دی های سپتامبر در روز هفتم این ماه (16 شهریور) برگزار می شود جایی که شاگردان فلیکس سانچز در دیداری آسان با لوکزامبورگ دیدار می کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋