دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش اولی کان به خریدهای شگفت انگیز PSG

واکنش اولی کان به خریدهای شگفت انگیز PSG

اولیور کان مدیر باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که پاری سن ژرمن با بازیکنانی که در اختیار گرفته حالا تیمی هیجان انگیز محسوب می شود.

به گزارش ورزش، بدون هیچ شکی پاری‌سن‌ژرمن موفق ترین تیم نقل و انتقالات تابستانی بوده است. آن‌ها تا به این جا ستاره‌هایی نظیر اشرف حکیمی، سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم و جان لوئیجی دوناروما را به خدمت گرفته اند. اما این پایان کار نبوده و اوج کار تیم فرانسوی جذب لیونل مسی است که احتمالاً طی ساعات آینده رسمی خواهد شد.

بایرن مونیخ یکی از تیم هایی بوده که در نقل و انتقالات تابستانی فعالیت چندانی نداشته است. در همین حال اولیور کان مدیر بایرن در واکنش به خریدهای شگفت‌انگیز پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید: "وقتی به اسامی نگاه می کنید آنها در حال حاضر یک تیم شگفت‌انگیز در اختیار دارند. اما سوال اینجاست که آیا این مسئله به نتیجه ختم می شود. آیا همه آنها با یکدیگر هماهنگ می شوند. باید ببینیم بعد از جمع شدن آنها کنار یکدیگر و به صورت تیمی چه عملکردی خواهند داشت."

واکنش اولی کان به خریدهای شگفت انگیز PSG

اولیور کان در ادامه پیرامون احتمال فعالیت بایرن مونیخ در ادامه نقل و انتقالات تابستانی نیز گفت: "ما تیم خیلی خیلی خوبی داریم اما این بدین معنا نیست که ما شرایط را بررسی نمی‌کنیم؛ اینکه چه کسی می‌تواند ما را رو به جلو حرکت دهد و به ما در راه رسیدن به اهداف بزرگ مان کمک کند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋