دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حردانی: می خواهیم دوباره با صالح جام بیاوریم

وینگر فولاد امیدوار است قهرمانی و کسب جام را دوباره همراه با برادرش تکرار کنند.

حردانی: می‌خواهیم دوباره با صالح جام بیاوریم

به گزارش ورزش، صابر حردانی با اشاره به قهرمانی فولاد در جام حذفی اظهار کرد: جا دارد این موفقیت را به مردم خوزستان تبریک بگویم و خدا را شکر توانستیم پس از یک فصل سخت دل مردم استان را شاد کنیم. به لطف خدا این فصل با قهرمانی برای ما به پایان رسید و خاطره خوشی برای همه ما رقم خورد.

او ادامه داد: این قهرمانی، اولین جام من و صالح برادرم بود و ان‌شاالله باز هم بتوانیم جام بیاوریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم. این عنوان قهرمانی را به مادرم تقدیم می‌کنم و از همین‌جان دستش را می‌بوسم. هرچه داریم از لطف خدا و دعای خیر مادرم است.

وینگر فولاد با اشاره به شرایطی که در لیگ بیستم داشتند، عنوان کرد: فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. دو ماهی بود که مصدومیت داشتم و نتوانستم بازی کنم و در هفته‌های آخر همراه تیمم باشم ولی خدا را شکر الان خوب هستم. ان‌شاالله بتوانم در فصل جدید محکم‌تر و قوی‌تر کارم را آغاز کنم و عملکرد خوبی داشته باشم.

حردانی: می‌خواهیم دوباره با صالح جام بیاوریم

حردانی یادآور شد: الان در تعطیلات هستیم و نیاز به ریکاوری ذهنی مناسب داریم. ان‌شاالله از هفته آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیرم، اما در آخر جا دارد از جواد نکونام و کادر فنی تیم که در این دو سال خیلی نکات از آنها یاد گرفتم و به من لطف داشتند، تشکر کنم. نکونام زحمات زیادی برای باشگاه فولاد کشید. او نیاز به تعریف من ندارد و همه چیز در عمل مشخص است. باشگاه برای سال اول سهمیه آسیایی را کسب کرد و سال دوم هم قهرمان جام حذفی شد. همچنین باید از زحمات تمام عوامل کارخانه فولاد، آقای آذری و تمام تماشاگرانی که حمایت کردند، تشکر کنم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋