دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مرادیان: قراردادم با فولاد به پایان رسیده است

طی روزهای آینده مقصد بعدی ام را مشخص می کنم؛ مرادیان: قراردادم با فولاد به پایان رسیده است؛ سنگربان فولاد می گوید که قراردادش با این تیم به پایان رسیده و در روزهای آینده برای مقصد بعدی اش و یا تمدید قرارداد، تصمیم گیری می کند.

مرادیان: قراردادم با فولاد به پایان رسیده است

به گزارش ورزش، احسان مرادیان سنگربان فولاد در فصلی که گذشت، یکی از ستاره های تیمش بود. سنگربانی که تحصیلات ویژه ای در رشته دکتری مدیریت ورزشی دارد، در نیم فصل نخست دو بار برای تیمش به میدان رفت اما آمادگی در تمرینات و درخشش در نیم فصل دوم، جواد نکونام را در هفته های پایانی مجاب کرد تا از این گلر به جای فروزان در ترکیب تیمش استفاده کند.

مرادیان به طور کلی در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی در 14 مسابقه برای فولادی ها به میدان رفت که عملکرد فوق العاده ای داشت. او در 10 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد و تنها 4 گل دریافت کرد. گلر فولادی ها به همراه محسن فروزان زوج بسیار خوبی را درون دروازه نماینده خوزستان تشکیل داده بودند و هواداران این تیم امیدوارند این دو سنگربان خوب و آماده، برای فصل بعد نیز همچنان برای فولاد به میدان بروند.

مرادیان پس از کلین شیت در فینال جام حذفی و قهرمانی با فولاد، در گفتگو با خبرنگار ورزش درخصوص ابتدای فصل و دوری از میادین گفت: من شرایط خیلی خوبی داشتم ولی ابتدای فصل را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست دادم و متأسفانه این مسئله باعث شد در اوایل لیگ از ترکیب تیم دور شوم. تیم ما نیز روند رو به رشدی داشت و طبیعتا در آن بازه زمانی تغییر در ترکیب تیمی که روی نوار موفقیت است، میسر نبود. من در تمرینات به خودم سخت گرفتم و با تلاش، ممارست و پشتکار توانستم نتیجه زحماتم را در انتهای فصل ببینم. من در 14 مسابقه برای فولاد 10 بار موفق به ثبت کلین شیت شدم.
او درباره دیدار فینال جام حذفی برابر استقلال گفت: خدا را شکر دست پر از زمین بیرون آمدیم و خستگی یک فصل سخت و طاقت فرسا با یک قهرمانی از بدنمان خارج شد تا بتوانیم با روحیه ای بهتر به جمع خانواده هایمان برگردیم.

مرادیان: قراردادم با فولاد به پایان رسیده است

مرادیان درخصوص آسیب دیدگی که در لحظات پایانی بازی به آن دچار شد و جایش را به فروزان داد نیز توضیح داد: اگر دقت می کردید، من در طول بازی نیز دچار کشیدگی همسترینگ شدم و از آنجایی که قصد نداشتم از بازی بیرون بروم و یکی از تعویض های تیم را خراب کنم و کادرفنی بتواند از تفکرات خودش استفاده کند، به بازی ادامه دادم تا اینکه در دقیقه 120 من تعویض شدم و آقای فروزان به جای من آمد. ضمن اینکه هیچ تفاوتی بین من و ایشان نیست که چه کسی بازی می کند. مهم، موفقیت مجموعه و تیم فولاد خوزستان است و اینکه دل مردم خوزستان شاد شود.

سنگربان اهوازی ها درباره اینکه آیا در این تیم ماندگار است یا خیر پاسخ داد: قرارداد من با فولاد تمام شده و اکنون بازیکن آزاد هستم. چندین پیشنهاد خوب به دستم رسیده و اوایل فصل صحبتی بر تمدید قرارداد من با مجموعه فولاد خوزستان بود که توافقی حاصل نشد و درخصوص اینکه در این تیم ماندگار هستم یا نه، ان شالله که در طی روزهای آینده تصمیم گیری خواهم کرد که افتخار ادامه همکاری با مجموعه فولاد را خواهم داشت و یا اینکه مقصد بعدی خودم را با تصمیمی خوب انتخاب کنم که هم در مسیر فوتبالی و هم در مسیر زندگی شخصی ام تأثیر مثبتی داشته باشد.
گلر فولاد همچنین در مورد اینکه تحصیلات خودش را تا چه سطحی ادامه داده است، پاسخ داد: بنده در حال تحصیل در رشته دکتری مدیریت ورزشی در دانشگاه یاسوج هستم. در حال پیش بردن تحصیلات آکادمیک خودم هستم و ان شالله بتوانم در آینده نه چندان دور به عنوان یک مدیر فوتبالی به جامعه خودم خدمت کرده و مثمر ثمر باشم.

مرادیان: قراردادم با فولاد به پایان رسیده است

مرادیان در پایان نیز گفت: خدا را شکر می کنم که پس از چندین سال، حضورم در مجموعه فولاد خوزستان پایان خوشی داشتم و قرارداد من با قهرمانی تمام شده است. ان شالله که برای آینده خودم تصمیم خوبی بگیرم و اینکه از هواداران خوزستانی که ما را مورد استقبال خودشان قرار دادند، تقدیر و تشکر ویژه ای دارم. آنها در جشن قهرمانی و تا رسیدن اتوبوس تیم به استادیوم، از ما استقبال کردند. دست تک تک هواداران فولاد را می بوسم که در گرمای 50 درجه ساعت 4 ظهر و زمان رسیدن اتوبوس تیم به اهواز، به استقبال ما آمدند. از آنها تشکر می کنم و ان شالله که این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋