دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهزادی کریمی: این حق مردم مسجدسلیمان نیست

مهاجم نفت مسجدسلیمان می گوید امکانات خوبی نداشتند و امیدوار است مسؤولان توجه بیشتری به این تیم کنند.

بهزادی‌کریمی: این حق مردم مسجدسلیمان نیست

به گزارش ورزش، فرید بهزادی‌کریمی درباره عملکرد نفت مسجدسلیمان در این فصل گفت: از شروع تمرینات بگیرید تا ادامه و آخر فصل همه سخت بود. با مجتبی حسینی شروع خیلی خوبی داشتیم و کاملا هماهنگ شده بودیم ولی پس از آن شرایطی پیش آمد که آقای حسینی جدا شد و آقای یزدی آمد. در واقع این تغییرات خیلی به ما ضربه زد و بعدش با حضور آقای فکری شرایط‌مان خوب شد، گرچه در چند بازی شکست خوردیم ولی موفق شدیم در لیگ بمانیم.

او ادامه داد: لیگ امسال بسیار سخت بود چون تمام تیم‌ها هزینه کرده بودند. تیم ریشه‌داری مثل سایپا سقوط کرد و شرایط ما به شکلی نبود که بتوانیم با تیم‌های دیگر رقابت کنیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان که در چند مسابقه کاپیتان تیمش هم بود، ابراز کرد: آقای عسکری کاپیتان اول تیم بود و بعدش هم من بودم. خدا را شکر تا حدودی توانستیم به جوان‌ها کمک کنیم و شرایط طوری پیش رفت که به لطف خدا توانستیم سربلند از زمین بیرون بیاییم و تیم را در نهایت در لیگ نگه داشتیم.

بهزادی‌کریمی: این حق مردم مسجدسلیمان نیست

بهزادی‌کریمی در مورد مشکلات مالی در فصل اخیر ابراز کرد: ما مدام در رفت و آمد بودیم و شرایط خیلی سخت بود. در مورد مسائل مالی هم باید بگویم که تیم‌های نفتی چون بودجه ندارند، مشکل مالی دارند و امکاناتی هم که در مسجدسلیمان در نظر گرفتند، بسیار ضعیف است و مردم آنجا حق‌شان است امکانات بهتری داشته باشند.

او اضافه کرد: ما سختی‌ها را چون در آن شهر حضور داشتیم، کاملاً لمس کردیم. آنجا یک زمین داشت که در آن هم تمرین و هم بازی می‌کردیم و همین موضوع کار را برای ما سخت‌تر می‌کرد. شرایط خوبی در مسجدسلیمان وجود نداشت ولی امیدواریم مسؤولان نگاه ویژه‌تری به این تیم داشته باشند و بتوانند شرایط مناسبی برای زمین تمرین ایجاد کنند.

مهاجم نفت مسجدسلیمان ابراز کرد: قرارداد من تمام شده و استراحت می‌کنم تا به امید خدا یک تصمیم خوب بگیرم. من تلاشم را می‌کنم و هرچه قسمت باشد، همان می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋