دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرمربی عراق: می توانیم به جام جهانی صعود کنیم

دیک ادووکات سرمربی هلندی عراق پس از برگزاری نخستین جلسه تمرینی با این تیم، برای اولین بار به گفتگو با رسانه ها پرداخت.

سرمربی عراق: می توانیم به جام جهانی صعود کنیم

به گزارش ورزش، تیم ملی عراق روز گذشته نخستین جلسه تمرینی را زیر نظر دیک ادووکات سرمربی هلندی خود سپری کرد. کاروان عراقی ها پس از سفری طولانی به مالاگای اسپانیا رسید تا اردوی آماده سازی خود را در این کشور برگزار کند.


دیک ادووکات سرمربی جدید و هلندی عراق روز گذشته در این خصوص گفت: ما به اسپانیا آمده ایم تا خود را برای دیدارهای مقابل کره جنوبی و ایران کاملا آماده کنیم. بازی هایی که قرار است در اوایل سپتامبر برگزار شوند. ما به دنبال موفقیت در این دو بازی هستیم و اصلا برای همین به اردوی اسپانیا آمده‌ایم.


وی ادامه داد: ما آرزوی صعود به جام جهانی را داریم و می توانیم به این هدف برسیم، به شرطی که همه متعهد و دارای روحیه جنگندگی باشند. ما پس از یک روز سخت و مسافرتی طولانی به اسپانیا رسیدیم و یک جلسه تمرینی سبک را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی عراق: می توانیم به جام جهانی صعود کنیم


مربی هلندی عراق تأکید کرد: فضا در اینجا خوب است و ما طبق برنامه آموزشی که برای این اردو تنظیم کرده ایم، پیش می رویم. ما به طور منظم، مراحل آماده سازی خود را آغاز خواهیم کرد و رو به جلو حرکت می کنیم.


وی با اشاره به اینکه بازیکنان را از طریق ویدئوهای آنها دیده است، افزود: با بازیکنان آشنایی دارم اما بهتر است آنها را در زمین ببینیم و سپس تعیین کنیم که تیم چقدر خوب است.


ادووکات در پایان درباره دعوت از بازیکنان ۲ ملیتی و همچنین بازیکنان داخلی به اردوی عراق گفت: در اینجا بازیکنان را تست خواهیم کرد تا ببینیم در چه شرایطی هستند و شیوه زندگی‌شان به چه ترتیبی است و ایا می‌توانند به ما کمک کنند یا خیر.


عراق یکی از حریفان ایران در راه رسیدن به جام جهانی قطر است. کره جنوبی، امارات، لبنان و سوریه دیگر تیم های حاضر در این مرحله هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋