دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ناگلزمان: نباید در برابر نویر بیش از حد مقتدر باشم

یولیان ناگلسمان، سرمربی جدید بایرن مونیخ  در مورد مکالمه اخیر خود با هانسی فلیک، سرمربی سابق این تیم صحبت کرد.

ناگلزمان: نباید در برابر نویر بیش از حد مقتدر باشم

به گزارش ورزش، یولیان ناگلسمان، سرمربی جدید باواریایی ها در حالی فقط با 33 سال هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفته که از مانوئل نویر، کاپیتان این تیم دو سال کوچک تر است. حالا سرمربی سابق لایپزیش در مورد رابطه خود با نویر و البته احتمال جذب بازیکنان جدید برای بایرن مونیخ تا پایان پنجره تابستانی امسال توضیحاتی ارائه داده است.

 

یولیان ناگلسمان گفت: "من در باشگاه های قبلی خود بازیکنانی داشتم که حتی از مانوئل نویر نیز بزرگ تر بودند. در این شرایط من فکر می کنم شما باید در مورد نحوه عملکرد خود به عنوان مربی بیشتر تامل کنید. شما نمی توانید با اقتدار بیش از حد یا رفتاری افراطی با بازیکنی که از شما بزرگ تر است برخورد کنید.

 

ناگلزمان: نباید در برابر نویر بیش از حد مقتدر باشم

 

من چندی قبل با هانسی فلیک صحبت کردم. ما درباره بازیکنان، موارد مهم برای آنها، تجربیات فلیک از کار کردن با بازیکنان و مواردی از این دست تبادل نظر کردیم. این مکالمه برای من بسیار مفید و ارزشمند بود و من از هانسی فلیک بسیار ممنونم.

 

باید مراقب آنچه در رسانه ها می گویید باشید. نمی توانید هر آنچه را که در نوک زبان یا در ذهن تان قرار دارد بیان کنید. من از نظر شخصیتی دوست دارم همیشه عقایدم را راحت عنوان کنم، اما باید مراقب باشید و پیام های خاص را با حساسیت بیشتری ارسال کنید.

 

مهمترین موضوع فضای درون تیم است، باید هر بازیکنی نقش خود را درک کرده و بپذیرد. شما نه تنها بازیکنان اصلی، بلکه بازیکنانی نیز روی نیمکت دارید. هر بازیکنی باید با وظیفه خود کنار آماده و خود را وقف تیم بکند. من هر روز در مورد نقل و انتقالات صحبت می کنیم. اگر از نظر مالی قادر به جذب بازیکن جدیدی باشیم و او به درد تیم بخورد قطعا کسی مخالف خریدش نخواهد بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋