دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رئال مادرید مهاجم خود را به مورینیو پیشنهاد داد

رئال مادرید مهاجم خود را به مورینیو پیشنهاد داد

ممکن است لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید برای فصل بعد در ترکیب رئال مادرید بازی کند.

به گزارش ورزش، اخبار حاکی از جدایی ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی جالوروسی از این باشگاه و انتقام او به اینتر است. نراتزوری برای خرید مهاجمان جایگزین روملو لوکاکو وارد عمل شده و احتمالا با ادین ژکو و دووان زاپاتا به توافق خواهد رسید. اما لارپوبلیکا مدعی شد رئال مادرید به رم پیشنهاد داده است لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی و جوان این تیم را به عنوان جانشین ادین ژکو برای فصل بعد جذب کند.

 

رئال مادرید مهاجم خود را به مورینیو پیشنهاد داد

 

لوکا یوویچ 23 ساله دو سال قبل و پس از انتقال 63 میلیون یورویی به مادرید، نتوانست خود را در ترکیب رئال مادرید ثابت کند و در 32 بازی با لباس لوس بلانکوس تنها موفق به زدن دو گل شد. او در نیم فصل دوم سال گذشته دوباره به مدت شش ماه برای فرانکفورت بازی کرده و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

 

البته بی تردید ارزش مالی لوکا یوویچ بابت سپری کردن در دو سال حضور ضعیف در در رئال مادرید کاهش یافته و احتمال رقم خوردن انتقال قرضی او با بند خرید به رم وجود دارد. ژوزه مورینیو، سرمربی جدید جالوروسی بعد از جذب الدر شامورودوف، مهاجم ازبکستانی جنوا همچنین به دنبال تقویت خط حمله خود بوده و با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی پنجره تابستانی امسال و دشواری جذب گرینه های دیگر، ممکن است با خرید لوکا یوویچ در روزهای آتی موافقت کند. در صورت عدم رخ دادن این انتقال، رئال مادرید چاره ای جز حفظ لوکا یوویچ برای فصل بعد ندارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋