دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلوپ: چیزهایی داریم که رقبا نمی توانند بخرند، مثلا آنفیلد

کلوپ: چیزهایی داریم که رقبا نمی‌توانند بخرند، مثلا آنفیلد

با توجه به هجوم سیتی و چلسی به بازار؛ کلوپ: چیزهایی داریم که رقبا نمی‌توانند بخرند، مثلا آنفیلد!؛ یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید که از بازیکنانی که در اختیار دارد بسیار راضی است اما احتمال یک خرید دقیقه نودی در پنجره تابستانی را رد نمی کند.

به گزارش ورزش، یورگن کلوپ می گوید که لیورپول، با توجه به اینکه چشم به قهرمانی مجدد در لیگ برتر دارد، می تواند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، خریدهای بیشتری انجام دهد.

 

قرمزها تا کنون یک پنجره نقل و انتقالات آرام را پشت سر گذاشته اند و تنها خرید عمده آنها ابراهیما کوناته، مدافع میانی از لایپزیش با قراردادی 42 میلیون یوروی بوده است.

 

کلوپ: چیزهایی داریم که رقبا نمی‌توانند بخرند، مثلا آنفیلد

 

رقبای عنوان قهرمانی لیورپول اخیراً در پنجره نقل و انتقالات بسیار فعال بوده اند؛ سیتی جک گریلیش را به مبلغ 120 میلیون یورو جذب کرده و با این وجود آنها همچنین به دنبال هری کین، ستاره تاتنهام، نیز هستند.

 

منچستریونایتد نیز مشغول است و جیدون سانچو را با 88 میلیون یورو و رافائل واران را با 50 میلیون یورو خریداری کرده و چلسی نیز در آستانه بازگرداندن روملو لوکاکو از اینتر میلان با قراردادی 118 میلیون یورویی است.

 

علیرغم عدم فعالیت قرمزها در بازار نقل و انتقالات، کلوپ تاکید کرده است که اگر خرید دیگری نیز انجام نشود، همچنان راضی خواهد بود، اما می گوید هنوز هم ممکن است قبل از بسته شدن پنجره تابستانی چیزی پیش بیاید.

 

کلوپ پس از تساوی تساوی 1-1 لیورپول با اتلتیک بیلبائو در آنفیلد در یک بازی دوستانه، گفت: "من از تیم بسیار راضی هستم، اما این بدان معنا نیست که ما به بازار نگاه نمی کنیم.

اما تا زمانی که هیچ اتفاقی نیفتد، من از همین تیمی که دارم بیش از حد راضی هستم. من از بازیکنانی که دارم بیش از حد راضی هستم.

 

کلوپ: چیزهایی داریم که رقبا نمی‌توانند بخرند، مثلا آنفیلد

 

ما چیزهای زیادی داریم که نمی توانید بخرید. شما نمی توانید ضد پرس ما را بخرید، نمی توانید جوی که ما در ورزشگاه ایجاد می کنیم را بخرید، نمی توانید آنفیلد را را بخرید، نمی توانید سرود ما را بخرید.

شما نمی توانید خیلی چیزها را بخرید و این چیزی است که ما باید از آن استفاده کنیم. بدیهی است که رویکردهای دیگری نیز وجود دارد و ما آنها را نیز در نظر خواهیم داشت. وضعیت ما این است.

 

ما یک تیم بزرگ داریم و ممکن است تا پایان پنجره نقل و انتقالات اتفاقی هم بیفتد، اما در حال حاضر نمی توانم چیزی در این باره بگویم. "

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋