دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نام لیگ امارات تغییر کرد(عکس)

خبر مهم در حوزه فوتبال خلیج فارس؛ نام لیگ امارات تغییر کرد(عکس)؛ فدراسیون فوتبال امارات در یک اقدام جالب توجه نام لیگ حرفه‌ای این کشور را تغییر داد.

به گزارش ورزش، در شرایطی که کشور امارات از یک دهه گذشته و براساس یک تصمیم سیاسی نام خود را به یک اسم جعلی عوض کرده و باعث ایجاد تنش و از بین رفتن روابط خود با ایران شده بود در فصل تازه نام لیگ امارات با یک حامی مالی جدید که یک شرکت بزرگ نفتی اماراتی است تغییر خواهد کرد.

لیگ حرفه‌ای امارات درفصل 2021/22 با نام ادنوک آغاز به کار خواهد کرد و این شرکت با هشتاد میلیون درهم نام خود را بر روی لیگ فوتبال این کشور خواهد گذاشت‌ اتفاقی که تاثیر به سزایی در روابط فوتبالی این کشور هم گروه ایران در جام جهانی با فوتبال ایران خواهد گذاشت که در دهه‌های گذشته یکی از تامین کننده‌های اصلی لیگ فدتبال ین کشور به شمار می‌آمده است.

دوره تازه لیگ فوتبال امارات از پنج روز دیگر با رقابت  بین چهارده تیم حرفه‌ای این کشور آغاز خواهد شد. 

ادنوک با لیگ حرفه‌ای امارات متحده عربی یک فصل و طبق قرارداد سال به سال تمدید می‌شود. همچنین مبلغ دریافتی از این شرکت بالاترین رقمی است که در تاریخ رقابت‌های فوتبال امارات به لیگ این کشور پرداخت شده است.

نام لیگ امارات تغییر کرد(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋