دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ایوب ابوالغیره؛ مرد تمام نشدنی فولاد خوزستان

ایوب ابوالغیره؛ مرد تمام نشدنی فولاد خوزستان

کاپیتان و خاطره‌انگیزترین تولد در 33 سالگی؛ ایوب ابوالغیره؛ مرد تمام نشدنی فولاد خوزستان؛ کاپیتان محبوب فولادی‌ها موفق شد فصل را با دستیابی به جام به پایان برساند تا تولد 33 سالگی‌اش یک اتفاق ویژه داشته باشد.

به گزارش ورزش، باسابقه‌ترین بازیکن فولاد خوزستان که کار را از تیم‌های پایه این باشگاه استارت زده، تدارک ویژه‌ای برای جشن تولد 33 سالگی‌اش داشت و توانست آن را با یک جام قهرمانی ارزشمند، خاطره انگیز کند.

والی که فصل را بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت تلخ پارگی رباط صلیبی در روزهای پایانی آن بار دیگر دنبال کرده بود، با یک اتفاق شیرین آن را خاتمه داد و با جام قهرمانی یک شب فوق العاده‌ را برای خوزستانی ها شکل داد که به دلیل وفاداری‌اش به وی لقب ایوب ابوالغیره داده‌اند.

والی یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شود که از سال 87 کار را در فولاد خوزستان دنبال می‌کند و هرگز راهی باشگاه دیگری نشده است. حضور 13 ساله در فولاد خوزستان اکنون او را بخشی از تاریخ این باشگاه کرده است.

کاپیتان فولاد خوزستان در 33 سالگی در شرایطی یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان فعال لیگ محسوب می‌شود که در این مقطع شاید با سیدجلال حسینی در 40 سالگی رقابت دارد. سیدجلال حسینی از سال 81 در لیگ برتر فعال است و در این مدت تنها به مدت یک فصل ایران و لیگ برتر را به مقصد قطر ترک کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋