دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اهداف بایرن مونیخ در فصل جدید از زبان اولی کان

اهداف بایرن مونیخ در فصل جدید از زبان اولی کان

اولیورکان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید هدف آنها در فصل جدید قهرمانی در تمام مسابقات خواهد بود.

به گزارش ورزش، بعد از دو فصل فوق‌العاده که بایرن مونیخ زیر نظر هانسی فلیک پشت سر گذاشت، این سرمربی به کار خود در این تیم پایان داد و چندی پیش یولیان ناگلزمان هدایت باواریایی ها را بر عهده گرفت؛ در واقع هواداران بایرن امیدوار هستند که این سرمربی جوان نیز راه فلیک را ادامه دهد و با بایرن افتخارات زیادی به دست بیاورد.

اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، در مصاحبه ای به توضیح در رابطه با اهداف این تیم در فصل جدید پرداخته است. او گفت: "هدف ما کسب دهمین بوندسلیگای متوالی است؛ افتخاری که پیش از این هیچ کدام از باشگاه های حاضر در لیگ های تراز اول به آن نرسیده اند. ما همچنین می خواهیم جام حذفی را هم ببریم و در لیگ قهرمانان نیز یکی از مدعیان باشیم.

نمی‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم چرا که برخی مسائل مثل مصدومیت نیز در این بین نقش دارد، درست مثل بازی فصل گذشته در لیگ قهرمانان مقابل پاری‌سن ژرمن که لواندوفسکی مصدوم شد."

اهداف بایرن مونیخ در فصل جدید از زبان اولی کان

اولیور کان در رابطه با حقوق های پرداختی در باشگاه بایرن مونیخ نیز گفت: "ما بر اساس کیفیت یک بازیکن حقوق ها را تعیین می‌کنیم زیرا نهایتاً آن‌ها هستند که تفاوت ها را ایجاد می کنند. اما در عین حال محدودیت هایی نیز وجود دارد که بر اساس درآمد ما تعیین می شوند. در بسیاری از باشگاه‌های اروپایی حقوق ها همچنان در حال افزایش است در حالی که درآمد زایی راکد است و نهایتاً برخی از آنها اکنون به دلیل همه گیری ویروس کرونا و مسائل دیگر دچار کسری بودجه می شوند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋