دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فلاح: کسی از حرف سرمربی تیم ملی برداشت بد نمی کند

قلعه‌نویی برای ما مملکت افتخارآفرینی‌ کرده است؛ فلاح: کسی از حرف سرمربی تیم‌ملی برداشت بد نمی‌کند؛ مدیرعامل فجرسپاسی شیراز گفت: همه جنس ورزشی امیر قلعه‌نویی را می‌شناسند و مطمئنم که کسی از حرفهای ایشان برداشت سیاسی نکرد.

فلاح: کسی از حرف سرمربی تیم‌ملی برداشت بد نمی‌کند

به گزارش ورزش، در پی صحبت‌های امیر قلعه‌نویی پس از دیدار گل‌گهر با استقلال تهران، سردار رسول فلاح گفت: به نظرم فشار روانی زیادی روی قلعه‌نویی در آن لحظه بود که هرگز تمرکز لازم را در جمله‌بندی‌های خود نداشت و متاسفانه عده قلیلی که ورزشی نیستند از حرف‌های این سرمربی سابق تیم‌ملی ما سوبرداشت کردند که درست نیست. 

مدیرعامل فجرسپاسی شیراز افزود: هر کسی امیر قلعه‌نویی را بشناسد از حرفهایش برداشت بد نمی‌کند چراکه او برای تیم‌ملی ما بعد از انقلاب چه در دوران بازیگری و چه دوران سرمربیگری افتخارآفرین بوده و خاک فوتبال این مملکت را خورده و اگر انتقادی یا صحبتی کرده فقط جنبه فوتبالی داشته و بی‌تقوایی است اگر آن را به چیز دیگری ربط داد. 

او افزود: قلعه‌نویی سرمایه فوتبال ما است و نباید از حرف‌هایی که زده برداشت غیرورزشی داشت تا مستمسکی برای سودجویی مغرضان بیگانه درست شود. با شناختی که از شخصیت امیر قلعه‌نویی داریم حتما اگر کسی هم دلگیر شده، ایشان با یک عذرخواهی این سوتفاهم را برطرف خواهد کرد. 

سردار فلاح یادآور شد: فوتبال ادبیات فوتبالی خاص خودش را دارد و نباید رنگ و بوی غیرفوتبالی از آن گفتگو برداشت کرد ضمن اینکه فوتبالی‌ها هم باید در ادبیات خود قدری سخت‌گیرانه عمل کنند تا برداشت بد از آن صورت نگیرد. 

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در خاتمه یادآور شد: قلعه‌نویی سرمایه این نظام است که عمر و جوانی خودش را برای رشد فوتبال این مملکت و نظام در استقلال و سپاهان و تراکتور و ... گذاشته و قطعا از رئیس فدراسیون فوتبال انتظار می‌رود این سوتفاهم فوتبالی را درون خانواده فوتبال حل کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋