دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مربی جنجالی المپیک: عاشق حیوانات و اسب هستم

مربی جنجالی المپیک: عاشق حیوانات و اسب هستم

در متن و حاشیه المپیک؛ مربی جنجالی المپیک: عاشق حیوانات و اسب هستم؛ کیم راینرز، سرمربی اسب سواری آلمان، چند روز بعد از اتفاقات جنجالی المپیک اعلام کرد که کاملاً با حیوان آزاری مخالف است.

به گزارش ورزش، کیم رایزنر، سرمربی تیم ورزش های پنج گانه آلمان از شرکت در مسابقه انفرادی مردان در روز شنبه در المپیک توکیو محروم شده بود. این مربی به اسب آنیکا شلو، ورزشکار تحت هدایت خود ضربه زده و از این سوارکار نیز خواسته بود در صورت امتناع اسب از حرکت اینگونه و با مشت زدن او را به حرکت وادار کند.

در جریان برگزاری مسابقات پرش نمایشی بود که هر بار اسب آنیکا شلو حرکت نمی کرد، کیم رایزنر با فریادی بلند از این ورزشکار می خواست با مشت زدن به اسب او را به حرکت وادار کند. آنیکا شلو از این دستور مربی خود سرپیچی کرده و به قدری عصبی شد که حتی گریه کرد.

فدراسیون ورزش های پنج گانه مدرن (UIPM) نیز بعد از این ماجرا اعلام کرد که رایزنر به دلیل رفتارهای خود در حین برگزاری مسابقات پرش نمایشی جمعه، از ادامه مسابقات محروم شده است. آلفونس هورمان، رئیس کمیته ملی المپیک آلمان نیز پیش از این اعلام کرده بود که این مربی از مسابقات انفرادی مردان کنار گذاشته شده است. او همچنین خواستار تغییر فوری قوانین از سوی فدراسیون جهانی اسب سواری شد.

هورمن گفت: "همه ما توافق کردیم که کیم رایزنر شنبه در مسابقات حاضر نشود. ما همچنین اعتقاد داریم که بررسی فوری این حادثه، به ویژه در زمینه حفاظت از حیوانات ضروری است و فدراسیون های ملی و جهانی باید در این زمینه به نتایج مورد نظر خود برسند. قوانین باید به گونه ای تغییر کنند تا هم از سوارکار و هم از اسب محافظت شود. تمرکز باید بر آرامش و رفاه حیوانات و رقابت عادلانه برای ورزشکاران باشد."

مربی جنجالی المپیک: عاشق حیوانات و اسب هستم

راینرز حالا چند روز بعد از این اتفاق در مصاحبه ای به انتقادهایی که در این مدت علیه او مطرح شده واکنش نشان داده و می‌گوید: "من اصلا دوست ندارم حیوانات را شکنجه دهم. من عاشق حیوانات و عاشق اسب هستم. درست مثل آنیکا، ما هرگز اسب های خود را نمی زنیم. اسب او در شرایط مسابقه که روز جمعه برگزار شد اصلا نمی خواست حرکت کند. آنیکا متوجه این موضوع شد و این مسئله ناامیدی اش را به همراه داشت. البته من از او می‌خواهم که به عنوان یک ورزشکار از تمام فرصت های خود استفاده کند و بتواند اسب را در چنین شرایطی کنترل کند."

از طرف دیگر انجمن مربیان ورزشی آلمان خواستار برخورد منصفانه با این سرمربی و ورزشکار شده‌اند. در واقع آنها تاکید کرده‌اند که کار راینرز در مسابقات المپیک کاملاً غلط بوده اما در عین حال این اعتقاد وجود دارد که راینرز و آنیکا نباید در چنین شرایطی قربانی شوند. در این بیانیه آمده است: "با وجود اتفاقاتی که رخ داده راینرز و آنیکا نباید قربانی شوند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋