دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره PSG گزینه موردنظر مورینیو برای جانشینی ژکو

ادعای لا رپوبلیکا؛ ستاره PSG گزینه موردنظر مورینیو برای جانشینی ژکو؛ ممکن است آینده مائورو ایکاردی نه در پی اس جی که در آاس رم باشد و او به سری آ برگردد.

ستاره PSG گزینه موردنظر مورینیو برای جانشینی ژکو

ه گزارش ورزش، پاری‌سن‌ژرمن تا به اینجای نقل و انتقالات سرمایه‌گذاری بزرگی انجام داده و ستاره هایی نظیر جان لوئیجی دوناروما، جورجینیو واینالدوم، سرخیو راموس و اشرف حکیمی را به خدمت گرفته و لیونل مسی هم به این جمع اضافه خواهد شد؛ موضوعی که احتمالاً باعث خواهد شد آنها به فروش برخی از ستاره‌های خود احتیاج داشته باشند.

مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن یکی از بازیکنان تیم فرانسوی محسوب می‌شود که به نظر می‌رسد بیش از هر ستاره دیگری به درهای خروجی باشگاه نزدیک باشد. ایکاردی در سال 2019 ابتدا به صورت قرضی از اینتر راهی پارک دو پرنس شد و سپس PSG قرارداد او را به شکل دائمی در آورد اما تعدد مهره های هجومی پاریسی ها باعث شده که خیلی به این مهاجم آرژانتینی بازی نرسد.

ستاره PSG گزینه موردنظر مورینیو برای جانشینی ژکو

او دیشب توانست یکی از دو گل پی اس جی را به تروا در هفته اول لوشامپیونا بزند ولی مشخص نیست که در پایان نقل و انتقالات هم در پی اس جی ماندنی خواهد بود یا خیر.

گفته می شود آاس رم سخت خواهان جدب اوست.

ادین ژکو که هنوز یک سال دیگر با باشگاه رم قرارداد دارد، مورد توجه باشگاه اینتر قرار دارد و یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی روملو لوکاکو در ترکیب نراتزوری است. ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی جالوروسی اما مخالف جدایی این مهاجم بوسنیایی است.

ستاره PSG گزینه موردنظر مورینیو برای جانشینی ژکو

روزنامه ایتالیایی «رپوبلیکا» حالا خبر می‌دهد در صورتی که ژکوی 35 ساله در این تابستان از رم جدا شود، آقای خاص روی اضافه شدن مائورو ایکاردی به ترکیب تیم تحت هدایتش برنامه‌ریزی جدی خواهد کرد. مورینیو که احتمال جدایی ژکو را می‌دهد از مدیران باشگاه رم خواسته تا مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن را به خدمت بگیرند.

بر اساس گزارش این روزنامه، مدیران باشگاه رم ملاقاتی هم با ایکاردی داشته‌اند، اما در صورتی که ژکو در نهایت در این تابستان در رم بماند، آنها قید به خدمت گرفتن مهاجم پیشین اینتر را خواهند زد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋