دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخواست برای ماندگاری کاراته در المپیک

اسپینوز: آقای باخ! در تصمیم خود تجدیدنظر کنید؛ درخواست برای ماندگاری کاراته در المپیک؛ آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته از کمیته بین المللی المپیک برای حضور دائمی کاراته درخواست کرد.

به گزارش ورزش، مسئولین فدراسیون جهانی کاراته برای آخرین بار در مرکز مطبوعاتی بازی های المپیک توکیو حاضر شدند و در جمع خبرنگاران در خصوص موفقیت های کاراته در المپیک توکیو صحبت کردند.


آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته در این نشست گفت: ما به طور قطعی به جهان نشان دادیم که کاراته یک ورزش منحصر به فرد است و شایستگی هایی را که برای افزودن به برنامه المپیک به عنوان یک ورزش دائمی است را دارد.

درخواست برای ماندگاری کاراته در المپیک


وی افزود: ۸۲ ورزشکار از ۳۶ کشور جهان در این مسابقات حاضر شدند و ۲۰ کشور صاحب مدال شدند که این نشان دهنده محبوبیت و جهانی بودن این ورزش است.


اسپینوز ادامه داد: حال با درخشش ما زمان آن رسیده است که حضور کاراته در المپیک دائمی شود و به همین منظور از رئیس کمیته بین المللی المپیک درخواست می کنم تا در تداوم کاراته در برنامه المپیک تجدید نظر کند.

درخواست برای ماندگاری کاراته در المپیک


رئیس فدراسیون جهانی کاراته گفت: ما در بهترین شرایط برای ادامه بازی های المپیک قرار دادیم و همان طور که کاراته به المپیک نیاز دارد، بازی های المپیک نیز به کاراته نیاز دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋