دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گلایه هافبک گل گهر از برخی مربیان لیگ

علیزاده: بازی با استقلال ویترین ناداوری علیه‌مان بود؛ گلایه هافبک گل‌گهر از برخی مربیان لیگ؛ هافبک دفاعی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید در طول فصل بارها مربیان تیم‌های حریف برچسب تیم پول‌دار روی این تیم گذاشته‌اند.

گلایه هافبک گل‌گهر از برخی مربیان لیگ

علی علیزاده هافبک دفاعی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگویی با ورزش در رابطه با دیدار برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در این فصل کلا داوری به ضرر ما بود و بازی با استقلال به نظرم ویترین ناداوری‌ها علیه گل‌گهر بود. نه تنها بازی با گل گهر که کل فصل این اتفاق افتاد و باعث شد فوتبال ما از کار فنی دور شود. 


او در مورد شرایط فنی مسابقه بیان کرد: همه دیدند که چقدر خوب و منظم و با برنامه بازی کردیم. یک تغییر سیستم خوب داشتیم که با آنالیز امیرخان سوار بازی شدیم. تا قبل از پنالتی اجازه ندادیم که حتی یکبار هم به چارچوب ما ضربه بزنند. دومین یا سومین مرتبه بود که سه دفاعه بازی می کردیم ولی سوار استقلال بودیم. پنالتی دوم درست بود ولی پنالتی اول شیرازه ما را به هم ریخت. در مسابقات جام حذفی هم یک گل همه چیز را عوض می‌کند. خیلی دوست داشتیم به فینال برویم و همه ناراحت هستیم. هنوز باورم نمی شود بازی را باختیم و حذف شدیم.

از علی علیزاده که فصل خوبی را در گل‌گهر تجربه کرد، در رابطه با نمایش آبی‌پوشان سیرجانی در طول فصل پرسیدیم که منجر به کسب رتبه پنجم مسابقات شد. او ضمن اینکه این رتبه را برای تیمی که سال دوم حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، مناسب ارزیابی کرد، تاکید کرد که تمام اعضای تیم انتظار بیشتری داشته‌اند و در این مورد توضیح داد: به نظرم در مجموع عملکرد بدی نداشتیم؛ ولی امسال واقعا مزدمان را نگرفتیم. حداقل حق ما این بود که بین سه تیم اول لیگ باشیم. کارهایی که کردیم و زحماتی که کشیدیم به ثمر ننشت. البته همه تیم‌ها زحمت کشیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. به هر حال اشتباهات فردی و گاهی عدم تمرکز هم بوده، ولی واقعا در طول فصل خیلی از قضاوت داوران ضرر کردیم.

گلایه هافبک گل‌گهر از برخی مربیان لیگ


در ادامه هافبک دفاعی 28 ساله تیم فوتبال گل‌گهر با اشاره به حرف‌های امیرقلعه‌نویی پس از شکست مقابل استقلال در ختکن اضافه کرد: آقای قلعه نویی در رختکن گفت من دلم برای شما می سوزد که اینقدر با برنامه و با تمرکز کار کردید. ولی در کل فصل به نظرم به عنوان تیمی که سال دوم حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، عملکرد خوب و قابل دفاعی داشتیم. البته خودمان راضی نبودیم و امیرقلعه نویی هم همه می دانند که به رتبه پنجمی جدول راضی نمی‌شود. این خصوصیات امیرقلعه نویی روی بازیکنان هم تاثیر گذاشت و همه اعضای تیم انتظار بالاتری از چیزی که به دست آمد، در ذهن داشتند.


او در ادامه با تشکر از مدیریت باشگاه گل‌گهر اضافه کرد: باید تشکر کنیم از باشگاه گل‌گهر که همه امکانات را در حد یک باشگاه معقول و بزرگ تمام امکانات را فراهم کرد و امیدوارم این روند همینطور ادامه داشته باشد.

گلایه هافبک گل‌گهر از برخی مربیان لیگ


بخش بعدی صحبت‌های علیزاده گلایه از مربیان برخی تیم‌های لیگ برتری و دلیل حرفش را اینطور توضیح داد: متاسفانه مربیان برخی تیم‌ها قبل از بازی با ما مصاحبه می کردند و می‌گفتند با تیم پول‌دار بازی داریم. در صورتی که گل‌گهر امکاناتی معقول را در حد یک تیم معمولی آسیا مهیا می کند. این اتفاق بارها رخ داد و با خیلی از تیم ها که بازی داشتیم می گفتند با تیم پول دار بازی داریم. این یک چیز معمول است و اگر بخواهیم مدام اینطوری صحبت کنیم، هیچ چیز خوب پیش نمی‌رود. اتفاقا بقیه باشگاه‌ها باید باشگاه‌هایی مثل گل‌گهر را که آکادمی خوب دارند، زمین تمرین دارند، اتوبوس تیم فراهم کرده اند و امکانات دیگر را برای اعضای تیم مهیا کرده‌اند، الگو قرار بدهند نه اینکه مدام بگویند با تیم پول‌دار بازی داریم. ولی در ایران برای اینکه فشار روی تیم بگذارند می گویند تیم پول دار گل‌گهر. اصلا از کجا معلوم؛ شاید خود آنها در سال‌های آینده بیایند و مربی گل‌گهر بشوند. به جای اینکه تشکر کنند که باشگاهی اینطور برای جوانان هزینه می کند، اینطور حرف می زدند. 


سوال پایانی از هافبک دفاعی تنومند و جنگنده تیم فوتبال گل‎‌گهر در رابطه با فصل آینده و سرنوشتش بود و او در واکنش به این سوال گفت: قراردادم یکساله بوده و تمام شده است. باید بنشینیم و صحبت کنیم. باشگاه لطف داشته و از دو سه هفته پیش پیشنهاد تمدید قرارداد داده ولی منتظرم ببینم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. ولی خب پیشنهاداتی دارم. به هر حال فصل خوبی برای تمام بازیکنان گل گهر بوده و از نظر فوتبالی همه زیر نظر آقای قلعه نویی پیشرفته کرده اند. از یک تیم خوب تهرانی هم با من تماس گرفته اند. اینجا اما باشگاهی است که بازیکن با آرامش می تواند کارش را بکند. اینجا می تواند باشگاهی خوب برای تمام بازیکنانی باشد که می‌خواهند دیده شوند. اینجا همه چیز خوب است و امیدوارم بتوانیم به توافق برسیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋