دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خداحافظی با کربکندی و بهرامی در ذوب آهن

خداحافظی با کربکندی و بهرامی در ذوب‌آهن

تغییرات در هیات مدیره باشگاه ؛ خداحافظی با کربکندی و بهرامی در ذوب‌آهن؛ پس از برکناری مجتبی حسینی و کادرش، حالا دو عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن نیز جدا شدند.

به گزارش ورزش، ظهر امروز و طی جلسه ای در ادامه تغییراتی که در باشگاه ذوب‌آهن شاهدش هستیم، ضمن تقدیر از 2 عضو هیئت مدیره باشگاه، 2 عضو جدید نیز معرفی شدند.

براساس تصمیمات باشگاه، رسول کربکندی و مهدی بهرامی از هیات مدیره باشگاه ذوب آهن جدا شدند و یزدی زاده مدیر شرکت سهامی ذوب‌آهن مرتضی یزدخواستی عضو موظف هیات مدیره شرکت سهامی ذوب آهن و "بهزاد کرمی" معاون بازاریابی و فروش کارخانه ذوب آهن را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه معرفی و منصوب کرد.


تیم فوتبال ذوب‌آهن طی 2 سال اخیر و پس از جدایی سعید آذری شرایط اسفناکی را تجربه کرده است؛ آنها در 2 لیگ نوزدهم و بیستم کارشان برای بقا به هفته پایانی کشید و اگر خوش شانس نبودند، حالا سبزپوشان اصفهانی باید خودشان را مهیای حضور در لیگ دسته اول می‌کردند؛ هر طور شد اما این اتفاق رخ نداد و حالا مدیران این باشگاه با برکناری سرمربی و تغییر اعضای هیئت مدیره، سعی بر تغییر و بهبود شرایط دارند.


یکی دیگر از مسئولیت هیئت مدیره باشگاه که باید خیلی زود در مورد آن تصمیم بگیرد، انتخاب سرمربی تیم فوتبال برای فصل آینده خواهد بود.


گفتنی است روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در توضیح جداگانه‌ای اعلام کرده، این 2 تغییر با درخواست بهرامی و کربکندی بوده و بحث برکناری مطرح نیست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋