دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محبی: از خودم انتظار بیشتری داشتم

نفت در نیم فصل اول متمرکز و عالی بود؛ محبی: از خودم انتظار بیشتری داشتم؛ بازیکن جوان و با انگیزه نفت مسجد سلیمان که عملکرد تاثیر گذاری در تیمش داشت از تجاربش در لیگ بیستم و برنامه ریزی اش برای آینده می گوید.

محبی: از خودم انتظار بیشتری داشتم

به گزارش ورزش، نفت مسجدسلیمان فصل پر فراز و نشیبی را همراه با تغییرات زیاد در کادر پشت سر گذاشت و در نهایت لیگ بیستم را با رتبه سیزدهمی تمام کرد. محمد مهدی محبی که در نونهالان و نوجوانان در استقلال توپ می زد و جوانان به تیم نفت رفت و بعد هم به امیدهای سایپا پیوست و خدمت سربازی را در مقاومت گذراند در  خصوص شرایط نفت  خبرنگار ما گفت: ما نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم چون تیم همدلی بودیم و آقای مجتبی حسینی روی کارش خیلی تمرکز داشت و زحمت کشید و مدیریت خیلی خوب به ما رسیدگی می‌کرد و از نظر امکاناتی همه چیز خوب بود و در نیم‌فصل دوم آقای داریوش یزدی و بعد هم آقای فکری اضافه شدند و تقریبا نداشتیم خوب نتیجه می گرفتیم ولی بی برنامگی  زیاد شد و به ما پول نمی دادند و تمام این مسائل روی تمرکز بازیکنان تاثیر گذاشت.


او در مورد عملکرد نفت مسجد سلیمان در زمان سرمربیگری محمود فکری ادامه داد: در ابتدا که آقای فکری آمد انگیزه خوبی به تیم داد و ما در سه بازی نتایج خیلی خوبی گرفتیم ولی وقفه ای که ایجاد شد کمی روی تیم ما تاثیر گذاشت و آن طور که باید نتوانستیم بعد از بازی های تیم ملی به شرایط خوب مان برگردیم ولی خدا را شکر هر طور که بود توانستیم در لیگ بمانیم و این اتفاق خوبی بود که برای نفت افتاد.


این بازیکن در پاسخ به این سوال که فصل آینده در نفت‌مسجد‌ سلیمان می ماند یا خیر گفت: خیر! قرارداد من یک ساله بود و فعلا دارم استراحت  و تمریناتم را از چند روز دیگر شروع می کنم و با مدیر برنامه هایم مشورت خواهم کرد تا یک تصمیم خوب بگیرم.
ویکوک از دیدار با پدیده که یک گل زد و یک پاس گل داد و بازی تاثیرگذاری انجام داد بیشتر به فوتبال دوستان معرفی شد در خصوص آن دیدار عنوان کرد: اولین بازی و تجربه من فکر می‌کنم در زمین تراکتور بود. شرایط سختی داشتم چون اولین بار بود در لیگ برتر بازی می‌کردم. آقای حسینی در آن دیدار به من اطمینان کرد و از همین جا از او تشکر می کنم. بازی بعدش با سایپا بود که اولین پاس گلم را دادم و بعد هم مقابل پرسپولیس به میدان رفتم و کم کم داشتم به شرایط عادت می کردم که به بازی پدیده رسیدیم و خدا به من نظر کرد و یک گل زدم و یک پاس گل دادم و توانستم تا حدودی اسم در کنم. بعد از آن حس می کنم بازی‌های بهتری انجام دادم و با بدشانسی  توپ هایم تبدیل به گل نشد. در بازی با استقلال،آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان می توانستم گلزنی بکنم حیف که نشد.


هافبک ۲۱ ساله نفت مسجدسلیمان که دومین بازیکن تاثیرگذار این تیم در لیگ بیستم بود لقب گرفت اظهار کرد: بعد از ساسان حسینی دومین بازیکن تأثیرگذار نفت بودم و خدا را شاکرم که در سال اول حضورم توانستم دو گل بزنم و ۴ پاس گل بدهم ولی از خودم انتظار بیشتری داشتم ولی تمام اینها برای سال آینده ام تجربه شد تا بتوانم از فرصت هایم بهتر استفاده کنم.


این بازیکن که پست تخصصی اش پشت فوروارد است اما در خیلی از بازی‌ها در این پست به میدان نرفت در این مورد گفت: در زمان آقای حسینی قرار بود در سیستم۲_۴_۴ به عنوان پشت مهاجم وارد زمین شوم ولی با توجه به شرایط و اینکه تیم دیر بسته شد از سیستم ۲_۴_۳ استفاده شد و من در  پست هافبک راست قرار گرفتم و یکی از دلایلی که نتوانستم خیلی گل بزنم پاس گل بدهم همین بود و سال اولی بود که من در این پست بازی می‌کردم و تاثیرگذاری ام نسبت به پشت مهاجم کمتر بود ولی زمانی که جلوتر بازی می کنم حس بهتری دارم و می‌توانم تاثیر گذار تر باشم. اما در این فصل به پست هافبک راست هم عادت کردم و توانستم تا حدودی انتظارات را برآورده کنم.


محبی در پایان افزود: امیدوارم بدبیاری هایم در فصل پیش در سالهای آینده تکرار نشود و بیشتر در چشم باشم و جبران کنم . مطمئن هستم با برنامه ریزی هایی که انجام دادم اتفاقات خوبی برایم می افتد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋