دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره ژاپنی رئال در مسیر یک انتقال قرضی دیگر

ستاره ژاپنی رئال در مسیر یک انتقال قرضی دیگر

به نظر می‌رسد که تاکه فوسا کوبو فصل آینده در ترکیب رئال مادرید به میدان نخواهد رفت.

به گزارش ورزش، تاکه فوسا کوبو در رقابت‌های المپیک یکی از بهترین بازیکنان مسابقات بود و نمایش های خوبی در ترکیب ژاپن ارائه داد؛ با این وجود آینده او در رئال مادرید همچنان مبهم است. این ستاره ژاپنی در فصل گذشته به شکل قرضی در تیم های مایورکا، ویارئال و ختافه حضور داشته اما برخی شایعات حکایت از آن دارد که ممکن است این بازیکن دوباره و در فصل پیش رو به یک تیم قرض داده شود.

ستاره ژاپنی رئال در مسیر یک انتقال قرضی دیگر

اما چند روز پیش وب سایت انگلیسی نشریه مارکا در یک نظرسنجی از هواداران رئال مادرید سوال کرده بود که آیا خواهان ماندگار شدن تاکه فوسا کوبو در این تیم هستند یا خیر که اکثریت قریب به اتفاق آنها به این سوال پاسخ مثبت داده اند. در واقع بیش از سه هزار نفر در این رای گیری شرکت کرده و 88 درصد آنها خواهان ماندگار شدن ستاره ژاپنی در سانتیاگو برنابئو شده اند.

با وجود استقبال هواداران رئال مادرید از ماندگار شدن کوبو اما حالا به نظر می‌رسد که این ستاره ژاپنی در آستانه یک انتقال قرضی دیگر قرار گرفته است. در واقع گزارش ها حاکی از آن است که رئال مادرید با باشگاه مایورکا به توافق رسیده و احتمالاً انتقال قرضی کوبو به این تیم برای بار دوم طی روزهای آینده نهایی خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋