دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اشک های ماریا پس از طلای پرش ارتفاع زنان (عکس)

اشک‌های ماریا پس از طلای پرش ارتفاع زنان (عکس)

ماریا کوچینا با اختلاف ناچیز نسبت به پرشگر استرالیایی، مدال طلا را به دست آورد.

به گزارش ورزش، مسابقات پرش از ارتفاع در قسمت در حالی برگزار شد که تا رکورد المپیک که از سال 2004 پابرجاست را 2.06 متری جابجا کنند و به نام خود بزنند اما این اتفاق رخ نداد تا یلنا سلسارنکو همچنان رکورددار باقی بماند.

اما با این حال رقابت شدیدی حکم فرما بود و باوجود شروع ضعیف مسابقه با پرش میرلا دمیرفا، در ادامه ورزشکاران استرالیایی و اوکراینی با درخشش خود هیجان را به این رشته تزریق کردند.

اشک‌های ماریا پس از طلای پرش ارتفاع زنان (عکس)

در نهایت این "ماریا لاسیتسکن" روس بود که با پرش 2.04 متری مدال طلا را از آن خود کرد. این ورزشکار 28 ساله پس از کسب مدال طلا، با چشم های خیس پیست را ترک کرد و دقایقی بعد با چهره خندان روی سکو رفت.

در رتبه دوم نیکولا مک درموت با رکورد 2.04 متری قرار گرفت و مدال نقره را بر گردن آویخت و جایگاه سوم یاروسلاو ماهوچیخ اختصاص یافت که به نظر از کسب مدال برنز راضی به نظر می‌رسید.

این بیستمین مدال طلای کاروان روسیه بود که به دلیل محرومیت با پرچم کمیته المپیک روسیه در مسابقات حضور یافته‌اند. پس از کسب مدال طلا نیز ورزشکار روس امکان شنیدن سرود ملی کشورش را به دلیل همین محرومیت، نداشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋