دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

طلای من را قرض بگیر تا طلا بگیری

در متن و حاشیه المپیک؛ طلای من را قرض بگیر تا طلا بگیری!؛ ولادا چیگرایوا، عضو تیم شنای موزون روسیه مدال خود را به ژیمناست های این کشور قرض می دهد.

به گزارش ورزش، تیم شنای موزون کمیته المپیک روسیه موفق به فتح مدال طلای المپیک شد و حالا آنها قصد دارند برای افزایش روحیه تیم ژیمناستیک خود، مدال طلای خود را برای یک روز به آنها قرض دهند. ولادا چیگرایوا مدعی شد تیم شنا نیز قبل از کسب عنوان قهرمانی مدال ورزشکاران دیگر را لمس کرده بود و این کار باعث افزایش روحیه ورزشکاران برای کسب موفقیت در دیدار نهایی می شود.

 

ولادا چیگرایوا که دومین مدال طلای المپیک دوران ورزشی خود را در توکیو کسب کرد، در این رابطه به خبرنگاران گفت: "شاید مدال طلای خود را برای یک روز به ژیمناست کاران  تیم روسیه بدهیم، زیرا این باعث خوش شانسی آنها می شود. در گذشته نیز دیگر ورزشکاران روسیه که طلا گرفته بودند مدال خود را برای مدتی کوتاهی به ما دادند و به نظر من این کار در موفقیت ما نقش مهمی داشت."

 

تیم ملی ژیمناستیک روسیه با قرار گرفتن در رده دوم و بعد از تیم ملی بلغارستان به فینال مسابقات تیمی راه یافت و حالا به دنبال کسب عنوان نخست در دیدار نهایی خواهد بود.

 

طلای من را قرض بگیر تا طلا بگیری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋