دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بیسبال و کشتی علیه صدرنشینی USA (عکس)

دو باخت در فینال کشتی و بیسبال باعث شد تا آمریکا نتواند از چین بگذرد و یک روز مانده به پایان المپیک صدرنشین شود.

به گزارش ورزش، روز درخشان کاروان ایالات متحده می‌رفت که با دو طلا همراه و منجر به صدرنشینی در جدول توزیع مدال شود اما این اتفاق رخ نداد تا دست آمریکا همچنان از رتبه نخست المپیک توکیو کوتاه بماند.

صبح امروز برای ایالات متحده با ناکامی در کسب طلای دوی ماراتن آغاز شد اما در ادامه دو طلای ارزشمند از چهار در چهارصد متر زنان و مردان سبب شد تا آنها اختلاف را کم کنند. آمریکا همچنین یک قهرمانی را نیز در بسکتبال با پیروزی 87-82 مقابل فرانسه رقم زد که البته برای ورزش دوستان قابل پیش بینی به نظر می‌رسید.

آمریکا همچنین در بسیبال نیز به ژاپن باخت و به مدال نقره بسنده کرد.

بیسبال و کشتی علیه صدرنشینی USA (عکس)

تیم آمریکا در سوارکاری نیز فرصت صدرنشینی داشت اما قافیه را در آخر به سوئد واگذار کرد و به خاطر یک ثانیه و 30 صدم ثانیه مدال طلا را از دست داد. با این حال بزرگترین حسرت آمریکایی‌ها در کشتی بود؛ جایی که امید زیادی داشتند تا فردریک اسنایدر در دیداری حیثیتی عبدالرشید سعدولائف را شکست دهد اما این اتفاق رخ نداد و حریف روس با پیروزی 6-3 طلا را از آن خود کرد.

دو طلای دیگر آمریکا در روز پانزدهم، در رشته‌های واترپلو و گلف رقم خورد. قهرمانی هایی که شمار مدال های خوش رنگ ایالات متحده را به عدد 36 رساند و حالا آنها دو طلای دیگر می‌خواهند تا از چین عبور کنند.

بیسبال و کشتی علیه صدرنشینی USA (عکس)

فردا آمریکا در بسکتبال زنان یک فینال خواهد داشت و در بوکس نیز دو فینال را برگزار می‌کند و یک فینال والیبال زنان هم در پیش خواهد بود. این در حالی است که چین از این چهار مسابقه تنها در بوکس می‌تواند طلا بگیرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋