دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پورموسوی: این شایعه کثیف است

مربی صنعت نفت آبادان نسبت به شایعه انتشار اظهارنظری از وی درباره خواسته قلبی‌اش برای شکست نکونام واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

پورموسوی: این شایعه کثیف است

به گزارش ورزش، فولاد خوزستان فردا در فینال حذفی برابر استقلال قرار خواهد گرفت. اتفاقات و درگیری لفظی شکل گرفته میان جواد نکونام و سیروس پورموسوی در تقابل این دو اکنون باعث شکل گرفتن شایعه‌ای عجیب شده است. از ساعاتی قبل مصاحبه‌ای منتسب به پورموسوی در خصوص اینکه ابراز تمایل کرده نکونام به کارش در فولاد با شکست خاتمه دهد، شکل گرفته است.

پورموسوی با رد این شایعه گفت: این واقعا زشت و کثیف‌ترین شایعه‌ای است که دیده‌ام. هرگز برای شهر و استانم آرزوی بدی ندارم. تمام وجودم برای این استان است و از هر اتفاقی که باعث شود مردم اینجا به بالاترین حد خوشحالی برسند استقبال می‌کنم. متاسفانه این شایعه و نقل قول عجیب از سوی من در حالی انتشار یافته که بعد از آن بازی و اتفاقات هیچ اظهارنظری درباره این موضوع نداشتم.

وی ادامه داد: آرزویم این است که بازی فردا در کمال جوانمردی و زیبایی یک اتفاق شیرین برای مردم استانم در پی داشته باشد. مسلما از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا در خصوص انتشار این نقل قول جعلی اقدام خواهم کرد و هیچکس نمی‌تواند مرا مقابل مردم این استان قرار دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋