دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بنگر: این بهترین اتفاق زندگی ام بود

بنگر: این بهترین اتفاق زندگی‌ام بود

بعد از صعود در اولین فصل سرمربیگری؛ بنگر: این بهترین اتفاق زندگی‌ام بود؛ مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس موفق شد در اولین چالش سرمربیگری‌اش جواز صعود به همراه تیمش را کسب کند.

به گزارش ورزش، محسن بنگر که در فصل گذشته کار مربیگری را استارت زده بود، در راستای این هدف در این فصل هدایت تیم شهرداری نوشهر را برعهده گرفت. تیمی که سرنوشت عجیبی را دنبال کرد و در روزهای ابتدایی لیگ و در مسیر آماده سازی با اتفاقی تلخ همراه شد. در مسیر بازگشت این تیم از تهران و در شرایطی که آنها مهیای شروع لیگ می‌شدند، سقوط اتوبوس این تیم در مسیر شمال باعث درگذشت یکی از بازیکنان و آسیب جدی به دیگر بازیکنان شد.

اتفاقی که البته محسن بنگر از آن به عنوان یک انگیزه بزرگ برای دستیابی به موفقیت یاد می‌کند. بنگر در نهایت موفق شد با شهرداری نوشهر که دوران فوتبالی‌اش را در آن استارت زده بود، جواز صعود به لیگ دسته دوم را به دست بیاورد. مدافع اسبق پرسپولیس در ابتدا با تبریک قهرمانی شاگردان یحیی گل محمدی می‌گوید: این قهرمانی واقعا چسبید. دستیابی به پنجمین قهرمانی پیاپی اتفاقی ساده‌ای نیست. مسلما شاید هیچ تیمی موفق به تکرار آن نشود. پرسپولیس فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت و در نهایت در جنگی سخت با سپاهان توانست این موفقیت را به دست بیاورد و بار دیگر آن را به بازیکنان، کادرفنی و خصوصا هواداران این تیم تبریک می‌گویم.

وی درباره صعود با شهرداری نوشهر گفت: لیگ سه مسلما خیلی سخت و طاقت‌فرساست. سخت‌ترین موضوع جغرافیای برگزاری بازی‌هاست که کار را خیلی سخت می‌کند. حمایت خوبی از تیم صورت گرفت و این انگیزه وجود داشت تا نوشهر بار دیگر در مسیر پیشرفت و صعود قرار گیرد. کار سختی بود اما به شاگردانم ایمان کامل داشتم و خوشبختانه در نهایت به این موفقیت رسیدیم. این تازه اول مسیر ماست و باید تلاش کنیم تا از این استعدادها به بهترین شکل سود ببریم. 

بنگر درباره صعود سخت اما قاطع تیمش گفت: وقتی اتفاقات اول فصل افتاد و چهره شاگردانم را دیدم، مطمئن بودم که باید با یک اتفاق شیرین روح بازیکن از دست رفته‌مان را شاد کنیم. ما هم قسم شدیم تا یک اتفاق مهم را رقم بزنیم. امید بزرگترین انگیزه ما بود. در این مسیر سختی زیادی کشیدیم اما از تلاش دست نکشیدیم و خوشحالم در نهایت به هدفمان رسیدیم. همانطور که گفتیم این صعود پایان کار ما نیست و تازه مسیر جاه طلبی تیم ما شروع شده و نوشهر قادر خواهد بود با پتانسیل و استعدادهایی که دارد اتفاقات بهتری را در ادامه رقم بزند. 

سرمربی موفق شهرداری نوشهر درباره اهدافش در فصل آینده گفت: کار سخت‌تری در ادامه پیش رو خواهیم داشت. نیاز به حمایت بیشتری خواهیم داشت. من به تمامی شاگردانم ایمان دارم و مطمئن هستم استعدادهای زیادی هم هستند که این فضا در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. خوشحالم باعث شدم تا شهرم بار دیگر خوشحال شود و تلاش خواهیم کرد در کنار هم در آینده بار دیگر اتفاقات شیرین‌تری رقم بزنیم. اتفاقات شیرینی در دوران بازی‌ام رقم خورده اما این قاب صعود قطعا جایگاه ویژه‌ای در زندگی‌ام خواهد داشت که در اولین فصل سرمربیگری‌ام در کنار بازیکنانم به آن رسیدیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋