دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لوون – شارلروا؛ اولین حضور کاوه رضایی

لوون – شارلروا؛ اولین حضور کاوه رضایی

تیم لوون بعد از در اختیار گرفتن کاوه رضایی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی فردا میزبان شارلروا خواهد بود. تیمی که از کاوه رضایی در دو فصل اخیر به عنوان بازیکن قرضی بهره برده است.

به گزارش ورزش، البته حضور کاوه رضایی در این بازی قطعی نیست به این خاطر که به تازگی به اردوی تیم ملحق شده است و شاید در خوش بینانه ترین حالت به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیم لوون قرار بگیرد. 

این بازی از هفته سوم لیگ برتر و در خانه تیم لوون برگزار می شود. این تیم در دو هفته ابتدایی در برابر حریفان به نتیجه مساوی دست پیدا کرد. این تیم در هفته نخست وارخم را متوقف کرد و در هفته دوم در برابر تیم قدرتمند بروژ به یک امتیاز دست پیدا کرد. در جریان این بازی بود که مدیران دو باشگاه بر سر انتقال کاوه رضایی به توافق نهایی دست پیدا کردند. کاوه رضایی بعد از فصل ناموفقی که در بروژ سپری کرد به عنوان بازیکن قرضی به شارلروا برگشت و دو فصل اخیر برای این تیم بازی کرد و در ابتدای این فصل هم از سوی بروژ به تیم لوون انتقال پیدا کرد. این انتقال در حالی انجام شد که کاوه رضایی پیشنهاد خوبی از سوی تیم نایمخن هم دریافت کرده بود اما در نهایت ترجیح داد به حضور خود در فوتبال بلژیک ادامه دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋