دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رضایی: لابی گری مانع تصمیم گیری آلومینیوم می شود

رضایی: لابی‌گری مانع تصمیم‌گیری آلومینیوم می‌شود

یک مهمان ناخوانده در جلسه داشتیم؛ رضایی: لابی‌گری مانع تصمیم‌گیری آلومینیوم می‌شود؛ رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم از تصمیمات خارج از چارچوب در این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش ورزش، مصطفی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی و اخبار مطرح شده درباره ادامه همکاری با علیرضا منصوریان گفت: آخرین خبر همان خبری است که آقایان در هیئت‌مدیره هلدینگ به من ابلاغ کردند و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است(اعلام سرمربی توسط هلدینگ)‌.

رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: وقتی که متاسفانه بعضی‌ها با یک سری القاب‌ها و انتصاب‌هایی به جلسه ۵ نفره هیات‌مدیره باشگاه می‌آیند و می‌خواهند تصمیمات را مهندسی کنند، اختلاف نظری میان اعضاء ایجاد می‌شود که همین اتفاق هم افتاد.

او ادامه داد: ما منتخب هر سیت از هیات‌مدیره ایرالکو هستیم، مثلا من و آقای محرابی از نمایندگی آلونرول نوین و روانگداز هستیم که آقای محمدی مالک آن است؛ آقای دارابی از سیت سهام عدالت همراه با آقای سعید یحیایی به هیات‌مدیره آمده و آقای عباسی هم از سیت سمت مهر آمده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم یادآور شد: با اینکه ما ۵ نفر باید جلسه ره تشکیل می‌دادیم، اما متاسفانه میهمان ناخوانده(عسگری) در آخرین جلسه هیئت‌مدیره داشتیم که خارج از پنج نفر بود و ادعا می‌کرد به نمایندگی از مدیرعامل آمده و اختلافات نظراتی را بین اعضا ایجاد کرد که این اختلاف نظرات به گوش اعضای هیات‌مدیره هلدینگ ایرالکو رسید.

رضایی اضافه کرد: بعد از اینکه من یک گزارش دادم، جمع‌بندی این شد که آخرین تصمیمات درباره روند مربوط به مدیرعامل و سرمربی به هلدینگ واگذار شود و بعد از این هیچ تصمیم جدیدی به من ابلاغ نشده است؛ حالا نمی‌دانم شاید لابی و صحبت‌هایی را کرده‌اند، اما آخرین تصمیم به‌صورت رسمی این است که در جلسه آینده ایرالکو راجع به این موضوع بحث شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋