دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رئیس هیئت مدیره آلومینیوم: بیانیه باشگاه با ما هماهنگ نشده بود

رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اعلام کرد بیانیه اخیر این باشگاه هماهنگ نشده بود و در جریان قرار نداشته است.

رئیس هیئت مدیره آلومینیوم: بیانیه باشگاه با ما هماهنگ نشده بود

به گزارش ورزش، شب گذشته روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ تغییر و تحولی در مدیریت اتفاق نیفتاده و تمام شایعات پیرامون این موضوع تکذیب می‌شود.

مصطفی رضایی، رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با ورزش، در این باره اظهار کرد: آن بیانیه را من خواندم؛ قبل از آن با من هماهنگی نشده بود، اما بیانیه هم چیز خاصی را نمی‌گوید. همین موضوعی است که من می‌گویم؛ آقای محرابی به‌عنوان عضو جدید به هیئت مدیره باشگاه آمد که کمیته نقل و انتقالات تعریف و قرار شد که کار چه در قالب سرمربی و چه بازیکن از طریق این کمیته پیش برود؛ این کمیته هم که هنوز هیچ گزارشی به ما نداده است.

او درباره وظایف این کمیته عنوان کرد: کمیته‌ای است تحت عنوان نقل و انتقالات با حضور آقای محسن حاتمی که در کمیته انضباطی ما هم حضور دارند، به‌عنوان کسی که سبقه فوتبالی دارند و آقایان محرابی و عباسی.

رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در تشریح وضعیت کمیته نقل و انتقالات این تیم توضیح داد: آقای محرابی اخیراً گفته‌اند که با این شرایط در جلسه شرکت نمی‌کنند ولی من خواهش کردم که شرکت کنند؛ در جلسه اخیر هیات‌مدیره هم اختلاف نظر پیش آمد و به جمع‌بندی نرسیدیم، اما کمیته نقل و انتقالات تشکیل شده است. حالا اگر آقای محرابی هم حضور پیدا نکنند، یکی از اعضاء به آن دو نفر دیگر اضافه می‌شوند. تصمیم بر این شده تا کمیته نقل و انتقالات برای سرمربی هم تصمیم بگیرد، اما با این اختلافات که پیش آمده و نقطه نظراتی که هیات‌مدیره هلدینگ داشت، گفتند که دو موضوع سرمربی و مدیرعامل را به ما بسپارید. اگر آن دو موضوع را به هیات‌مدیره هلدینگ بسپاریم، مابقی قرارداد بازیکنان به کمیته نقل و انتقالات می‌رسد.

رضایی ادامه داد: واقعیت امر و اتفاقاتی که در چند روز اخیر رخ داد، نهایتاً این موضوع بود که بخش مدیرعامل و بخش مربوط به سرمربی توسط هیئت‌مدیره هلدینگ تعیین‌تکلیف شود، که اگر آن بخش به هلدینگ منتقل شود، بخش بازیکنان مربوط به این کمیته سه نفره خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋