دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فریاد و افسوس؛ قاب آخر گل گهر و ابراهیمی؟(عکس)

علیرضا ابراهیمی در لیگ بیستم فصل پر فراز و نشیبی را با آبی پوشان سیرجانی پشت سر گذاشت.

فریاد و افسوس؛ قاب آخر گل‌گهر و ابراهیمی؟(عکس)

به گزارش ورزش، هنوز فصل شروع نشده بود که علیرضا ابراهیمی به دلیل مسائل انضباطی از سوی امیرقلعه نویی در اختیار باشگاه قرار گرفت و در شرایطی خبرهای زیادی پیرامون جدایی این بازیکن شنیده می شد، درنهایت آشتی میان دو طرف ایجاد شد و ابراهیمی به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی گل گهر به قلب خط دفاعی تیم بازگشت و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازوهایش بست.


این بازیکن در طی فصل همواره یکی از بازیکنان ثابت مورد نظر امیرقلعه نویی بود ولی در مصاف با استقلال پس از اینکه شاگردان فرهاد مجیدی ۲ گل وارد دروازه شاگردان قلعه نویی کردند، سرمربی گل گهر تصمیم به تغییر علیرضا ابراهیمی گرفت.

فریاد و افسوس؛ قاب آخر گل‌گهر و ابراهیمی؟(عکس)


در مصاف با استقلال اگرچه آرتا در کنار ابراهیمی و سهرابیان سه بازیکن خط  دفاعی گل گهر بودند، اما طی هفته های اخیر علیرضا آرتا با پشت سر گذاشتن علیرضا ابراهیمی در کنار سهرابیان معمولا در ترکیب اصلی حضور داشت و شاید این پیامی برای مدافع  سورمه‌ای پوشان و پایان دوران حضورش در جمع سیرجانی‌ها باشد؛ دورانی که با پنجمی لیگ و شکست در نیمه نهایی جام حذفی در مقابل استقلال خاتمه یافت تا شاید این قاب که با افسوس و فریاد از ابراهیمی با پیراهن گل گهر در ورزشگاه آزادی ثبت شده، آخرین عکس او در سیرجان باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋