دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آرتا: با قلعه نویی فصل بعد قهرمان می شویم

مدافع جوان گل‌گهر سیرجان مدعی است این تیم با اشتباهات داور از دستیابی به هدف دور شد و شایسته حضور در فینال بود.

آرتا: با قلعه‌نویی فصل بعد قهرمان می‌شویم

به گزارش ورزش، علیرضا آرتا مدافع فصل گذشته مس کرمان که فصل گذشته با بدشانسی در هفته پایانی در آوراژ گل شانس صعود را به آلومینیوم اراک دادند، در این فصل در جمع گل گهر حاضر شده است.

آرتا درباره حذف تیمش در نیمه‌نهایی جام حذفی برابر استقلال می‌گوید:  به نظرم بازی خیلی خوبی بود. ما توانستیم بازی را خیلی خوب شروع کنیم و یک گل زدیم و از استقلال جلو افتادیم. در نیمه دوم هم خیلی خوب بازی کردیم و حریف کلا زیر فشار بود و نمی توانست به ما حمله کند و در تمام طول بازی  دو، سه شوت بیشتر نزد.

او در در مورد قضاوت داور اینطور گلایه های خود را مطرح می‌کند: فکر می‌کنم پنالتی اول درست نبود ولی داور برای آنها گرفت و تیم ما از لحاظ روحی بهم ریخت. پنالتی دوم درست بود ولی پنالتی اول را دقیقا نمی‌دانم چرا داور گرفت. درکل امیدوار هستم که استقلال موفق باشد ولی حق ما باخت نبود.

او در مورد ناراحتی امیر قلعه نویی بعد از شکست مقابل استقلال گفت: همه ما ناراحت بودیم. آقای قلعه نویی حق دارد ناراحت باشد زیرا یک سال تیم زحمت کشیده و کلی زجر کشیده ایم و انرژی گذاشتیم. در دیدار با نساجی دو پنالتی برای تیم ما نگرفتند آنجا می توانسیم چهارم بشویم که از ما گرفتند.در نیمه نهایی حذفی هم می توانستیم بدون هیچ دغدغه‌ای استقلال را به راحتی شکست دهیم ولی دو پنالتی برای آنها گرفتند و کار را برای‌شان درآوردند.

مدافع جوان گل‌گهر در مورد صحبت سعید الهویی مربی این تیم مبنی بر اینکه فدراسیون با پولی که بابت جرایم در نظر می‌گیرد، بودجه VAR را تامین کرده و آن را در استادیوم به راه بیندازد گفت: آقای قلعه‌نویی و الهویی سریع به کمیته اظهار شدند ولی این حقشان نیست. متاسفانه اگر حرف حق بزنی همه ناراحت می شوند. اما باید به تیمی که تمام تلاش آن با اشتباهاتی اینچنینی بر باد می‌رود هم حق بدهید که ناراحت باشد و گلایه‌اش را مطرح کند.

بازیکن گل‌گهر سیرجان در ادامه گفت: ما فصل را به مدیریت آقای قلعه نویی خیلی خوب شروع کردیم. بازیکنان خوبی را جذب کردیم و توانستیم یک تیم خوب برای گل گهر و مردم سیرجان جمع کنیم. توقعات همه در ابتدا از تیمی که  دو سال است به لیگ برتر آمده پایین بود ولی بعد همه دیدند تیم خیلی خوبی هستیم و حتی می‌توانیم سهمیه کسب کنیم. می توانستیم با این تیم خوب نایب قهرمانی را هم بگیریم ولی هم از نظر داوری لطمه خوردیم و هم بعضی از جاها خودمان کم دقت بودیم ولی در کل خوب بودیم.

می‌توانستیم اگر نساجی را ببریم سهمیه کسب کنیم و حداقل رتبه چهارمی را می گرفتیم ولی نشد. امیدوارم فصل بعد آقای قلعه‌نویی در این تیم بماند و با مدیریت او همانند امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و سال آینده می‌توانیم برای قهرمانی و کسب سهمیه بجنگیم.


مدیریت باشگاه، کادر پزشکی و غیره زحمات زیادی کشیدند. ما بازیکنان برای فصل آینده عزممان را برای قهرمانی جزم کردیم.

وی در مورد اینکه برای فصل آینده در گل‌گهر سیرجان می ماند یا خیر گفت: تا زمانی که آقای قلعه‌نویی اینجا باشد ما هم هستیم. گل گهر تیم خیلی خوبی است و می توانیم این جا پیشرفت خوبی داشته باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋