دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گرایی: بیشتر از چیزی که در توانم بود گذاشتم اما

گرایی: بیشتر از چیزی که در توانم بود گذاشتم اما

شکست بخشی از این ورزش نامرد و دوست داشتنی است؛ گرایی: بیشتر از چیزی که در توانم بود گذاشتم اما؛ کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی می گوید تلاش زیادی برای کسب مدال در المپیک داشته ولی چند مصدومیت مانع موفقیت او شده است.

به گزارش ورزش، محمدعلی گرایی یکی  از دیگر  از ورزشکاران المپیکی ایران بود که کارشناسان و البته محمد بنا شانس زیادی برای کسب مدال طلایی المپیک برای او قائل بودن و شاید بزرگترین حسرت فرنگی‌کاران و محمد بنا مدال نگرفتن کاپیتانش محمدعلی گرایی بود.  او که با فن ابداعی‌اش با نام جالب سنجاب پرنده یکی از صحنه‌های جذاب و دیدنی المپیک توکیو را در رشته کشتی رقم زد، با اختلاف یک امتیاز در نهایت نتوانست به فینال راه پیدا کند و در رده بندی نیز روحیه اش را از دست داده بود و به حریف ژاپنی خود باخت.

گرایی: بیشتر از چیزی که در توانم بود گذاشتم اما


کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی چند روز پس از ناکامی در رقابت های المپیک در واکنش به ناکامی خود اینطور نوشته است:« من شکستم رو قبول دارم و میدونم باخت جزیی از زندگی هست اگر نبازی رشد نمیکنی، زندگی همینه. من واقعا اماده بودم؛ کم زحمت نکشیده بودم و دوست نداشتم ببازم. همه تلاشمو کردم شاید بیشتر از اون چیزی که در توانم بود گذاشتم اما چند اسیب دیدگی داشتم که مانع شد تا نتونم بهترین خودم را بروز بدم و این جزیی از این ورزش نامرد دوست داشتنی هست. (تقدیر ما دست خدا هست).»


محمدعلی گرایی که البته هنوز 27  ساله است و می تواند در المپیک پاریس حضور داشته باشد، حرف  هایش را با نوشتن این جمله که خدا بزرگ ترین است، پایان داده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋